العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية

المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية كتب وشروحات ومقالات تعليمية عن كل فروع هندسة وميكانيكا السيارات

قديم 26-09-2008, 03:52 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

1 - هيا 2 % من عندى انا مشاركاتك واضحة وكلها موجوده سواء فى المنتدى او فى البلوج بتاعك (فى المنتدى هنا رسائل الزوار) احسب انت تانى وصححلى لو غلطان

2- اما كلامك عن الراى والراى الاخر فده الاعجب لان احنا سايبينك تهاجم فينا واحيانا الاعضاء كمان وبتتهمنا فى كل حتة بالقطبية والتعنت والظلم والكوسة ومحذفنالكش مشاركة واحدة من الميت مشاركة اللى انت عملتهم طيب المفروض نعمل ايه نحط كلامك تحت البانر كمان علشان تقتنع اننا بنقبل بالراى المضاد لينا

3- طيب تعرف تاخد حاجة من اللى انت كاتبهم هنا كوبى وبست مع تغيير اسم المنتدى لمنتدى تانى وتشوف هيعملوا معاك ايه ؟ اعتقد انت عارف وكلنا عارفين كويس النتيجة

4- طيب تحب اعمل استفتاء عن اسلوبك وردودك واتهاماتك للادارة بالكوسة والحيادية ونشوف راى الناس هيكون ايه وتقبل بيه ؟

5- كلامك بان عضو فعال هيتشال وتتغير مش هفهمها انك بتتهكم على الادارة ولا انك بتتهمنا بالتعسف معاك وده طبعا علشان مبقاش اسود من جوه زى مانت كاتب فى توقيعك بس هسئلك عايزنى افهم كلامك ده ازاى وانا افهمة
وكلامك فى البلوج او الملف الشخصى اللى بتتهمنا بيه بما لا يليق دائما اوصفة باية وافهمة ازاى
تقدر تقولى

(ملحوظة) تعليقاتى مرقمة علشان اسهلك الرد ولو فهمت غير كده تبقى من جوه اسود
قديم 26-09-2008, 05:25 AM
Scorpion
Guest

افتراضي رد: الوصايا السبع والاءات السبع

أنت كده قلت لى إيه اللى جواك ومش مستاهل إنى أدخل معاك فى جدل عقيم
ياديمقراطى
قديم 26-09-2008, 05:40 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ptmnlo123per145 كنت عارف انك مش هتقدر ترد

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 26-09-2008, 06:03 AM
Scorpion
Guest

وللا أقولك
أنا عصرت لمونة فى السحور فممكن أرد

1- سيادتك بس مش مركز ، عد تانى
عديت وطلعو غلط؟ يبقى خلى واحد غيرك يعد

2-قبولك للرأى المضاد ليك باين فى مناقشتك ليا وتهديداتك وإستفزازك وتأويلك لكل كلمة ليا بالعكس والتلاكيك الواضحة زى الشمس، الناس هنا مش هبلة

3-تقصد أنهى منتدى؟ أنا عضو فى كل منتديات السيارات العربية ومافيش حد زيكم!!!

4-استفتاء!!! ههههههههههه
أنا أدمن منتدى طلبة وعندى نفس الفيرجين اللى انت شغال عليها وعارف يعنى إيه تعمل إستطلاع وفاهم قصدك طالما الموضوع محتاج ضمير يبقى ممكن تعمل أى حاجة فى الاستطلاعات وحتى الرسائل الخاصة وما خفى مش هقول عليه

5-أنا مش باتهمك بالتعسف معايا .. أنت متعسف معايا وكاتم نفسى كأن بينى وبينك تار أسود من جوه وبره!!!

6- من عندى.....
تفتكر إنى مش عارف إنك عايز تطلع من كلامى أى حاجة علشان تقول خلاص كده كفاية ويللا مع السلامة هوينا؟؟؟؟
حقك
ماهو منتداك وانت اللى صارف عليه وانا مش هزعل إلا على الأفكار الرنانة والكلام الكبير اللى قريته فى تقديمك المنتدى وطلع زى كل حاجة فى مصر
وخد بالك من شغلك لإنك متعرفش أنا قريب منك قد إيه
قديم 26-09-2008, 06:33 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

فعلا الناس مش هبلة زى ما بتقول وتقدر تحكم اذا كان ردك ده رد فعلا ولا تهرب من الرد

بخصوص التزوير فى الاستفتاء فانت بتقول انك عندك نفس الفيرجن والمفروض اكيد عارف ان فيه استفتاء عام يعنى العضو اللى بيحط صوتة بيبقى معلن ومسجل ولو حضرتك عندك تروى قبل ما تتهم الناس عمال على بطال كعادتك كنت راجعت الاستفتاءات اللى فاتت وشوفت بنفسك علما بان استفتاء اختيار الادارة كان بدون سوفت وير اصلا وكل واحد كان بيقول ترشيحاتة فى مداخلة بنفسة ::: انتخابات ادارة المنتدى :::----(اعلان)
لو كنت قريتة كنت عرفت اننا فعلا مفيش منتدى زينا

اما موضوع مع السلامة هوينا فانا ميدايقنيش وجود مائة عضو زيك مع احترامى لشخصك بالعكس انا بناخد بكل الاراء وانت نفسك كان ليك اراء اخدنا بيها

اما بخصوص التعسف والمنتدى اللى بصرف عليه وانك قريب منى اد ايه واخد بالى من شغلى فده مقدرش ارد عليك فيه فعلا لانى احمل صفة ادارية فى المنتدى ده ومقدرش ارد عليك الرد المناسب بشكل شخصى على صفحات المنتدى

بس هقولك على حل ظريف انا هديك وقف لمده يوم واحد على كل اسأتك ديه بدون محاكمة كده ولا ادلة ولا ايه حاجة كده خبط لزق بصورة فردية باعتبارى عضو مؤسس

(لو بالمحاكمة والادلة هيبقوا اكتر من يوم بكتييييييييييييير )

وهشوف لو فيه عضو واحد بس سواء من الادارة او من باقى الاعضاء قال انى متعسف ضدك هلغى الوقف وهحيل الموضوع برمتة للادارة المنتخبة لتقريرة وانا اول من سيلتزم بقرارتها
مش معقول ابقى انا والاعضاء والادارة كلنا ضدك

نلتقى بعد يوم من الان وبردوا تهدى كده شوية وتتكلم بالعقل من غير ما تتجاوز حدودك وتتهم الناس بالباطل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش