العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 30-04-2010, 10:39 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله ياعمنا الحمد لله ربنا باعدهم عنى لانى طريقة سواقتى مرعبة لانى واخد على الطرق السريعة يعنى الاولانى بطلع بيه والتانى معرفوش ولو العربية فيها سابع هنجيبه بفضل الله المهم انا بسبب سواقتى المرعبة نوعا ما(ربنا يعافينى ويهدينى) فالستات ميعرفوش سكتى الا 2 جيراننا يوم ملاقيش مكان فى الشارع غير وراهم او ادامهم اعرف انى هركن واصحى الصبح الاقى العربية مخبوطة غير كده ولله الحمد مفيش غير مرة وكنت فى اكتوبر وجاى ولقيت واحدة معاها شيروكى وماشية مش عاجبها حد وتحدف يمين وتنط شمال وكانها وحدها فى الشارع واخوكو صعيدى وميحبش الظلم وروحت جارى عليها وناطط ادامها ووقفت فجأة ودوست بنزين تانى وبعدت عنها (بمثابة اعلان حرب) وراحت جارية ورايا ورغم ان عربيتى نيسان صنى وشغالة بالغاز يعنى تسارع مفيش لكن موتور مماشاء الله وجريت ورايا مش لاحقانى واضطريت عامل حبة اكروبات بين العربيات فتاهت منى وببص فى المراية ولقيتها جاية فهديت السرعة وهيا شافتنى وقرصتها عقربة وراحت جاية عليا سبتها لحد م قربت وروحت كاسر شمال بين عربيتين ونطيت لادام وببص فى المراية لقيتها مزنوقة وبتشتم واحد ماشى ادامها وفهمت انها ناقصها مدخنة وتطلع دخان وفضلت تطاردنى لحد طلعة المحور وهنا بقى روحت مدى اشارة شمال على انى هطلع المحور وانا مش ناوى اطلعه ولقيتها جاية تجرى عليا ودايسة بنزين بجنون وفهمت ان الموضوع بقى مسألة شخصية وبدل مطلع المحور نزلت من تحت واديت انتظار وببص عليها لقيتها مدية انتظار وعايز ة ترجع وطبعا كان وراها عربيتين لازقين فيها وكلاكسات وزعيق وخناق سبتها بتتخانق معاهم ومشيت ركبت المحور من الجنب التانى
مكنتش بعاكسها والله بس انا مبحبش الظلم والتعالى على الناس واثارة الرعب بينهم ولذلك لما حسيت ان طريقة سواقتى ممكن تضايق الناس بقيت ا دى كلاكس خفيف كده انبه الناس انى جاى

انا لو منك كنت خليتها رمت نفسها من فوق المحور يا عم انتا غلطان انك تسيبها ديه تعملها حته بروسلي بالعربية تخليها تعرف ان الله حق
قديم 30-04-2010, 11:17 AM
احمد 2022 احمد 2022 غير متواجد حالياً

احمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really nice
Angry رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله ياعمنا الحمد لله ربنا باعدهم عنى لانى طريقة سواقتى مرعبة لانى واخد على الطرق السريعة يعنى الاولانى بطلع بيه والتانى معرفوش ولو العربية فيها سابع هنجيبه بفضل الله المهم انا بسبب سواقتى المرعبة نوعا ما(ربنا يعافينى ويهدينى) فالستات ميعرفوش سكتى الا 2 جيراننا يوم ملاقيش مكان فى الشارع غير وراهم او ادامهم اعرف انى هركن واصحى الصبح الاقى العربية مخبوطة غير كده ولله الحمد مفيش غير مرة وكنت فى اكتوبر وجاى ولقيت واحدة معاها شيروكى وماشية مش عاجبها حد وتحدف يمين وتنط شمال وكانها وحدها فى الشارع واخوكو صعيدى وميحبش الظلم وروحت جارى عليها وناطط ادامها ووقفت فجأة ودوست بنزين تانى وبعدت عنها (بمثابة اعلان حرب) وراحت جارية ورايا ورغم ان عربيتى نيسان صنى وشغالة بالغاز يعنى تسارع مفيش لكن موتور مماشاء الله وجريت ورايا مش لاحقانى واضطريت عامل حبة اكروبات بين العربيات فتاهت منى وببص فى المراية ولقيتها جاية فهديت السرعة وهيا شافتنى وقرصتها عقربة وراحت جاية عليا سبتها لحد م قربت وروحت كاسر شمال بين عربيتين ونطيت لادام وببص فى المراية لقيتها مزنوقة وبتشتم واحد ماشى ادامها وفهمت انها ناقصها مدخنة وتطلع دخان وفضلت تطاردنى لحد طلعة المحور وهنا بقى روحت مدى اشارة شمال على انى هطلع المحور وانا مش ناوى اطلعه ولقيتها جاية تجرى عليا ودايسة بنزين بجنون وفهمت ان الموضوع بقى مسألة شخصية وبدل مطلع المحور نزلت من تحت واديت انتظار وببص عليها لقيتها مدية انتظار وعايز ة ترجع وطبعا كان وراها عربيتين لازقين فيها وكلاكسات وزعيق وخناق سبتها بتتخانق معاهم ومشيت ركبت المحور من الجنب التانى
مكنتش بعاكسها والله بس انا مبحبش الظلم والتعالى على الناس واثارة الرعب بينهم ولذلك لما حسيت ان طريقة سواقتى ممكن تضايق الناس بقيت ا دى كلاكس خفيف كده انبه الناس انى جاى
والة لو راكب معاها مين بالجزمة لو انتى كنت مكانها كان اية الى حصل كانت لمت عليك امة لا اللة الا اللة وصصلحلى واعملى وتتبلى انك كنت بتعاكسها
دول يقعدوا فى البيت احسن
قديم 30-04-2010, 11:25 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

عايزين نوصل الموضوع لمجلس الشعب يطلع قانون يمنع الرخص للستات
قديم 30-04-2010, 11:27 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد 2022 مشاهدة المشاركة

والة لو راكب معاها مين بالجزمة لو انتى كنت مكانها كان اية الى حصل كانت لمت عليك امة لا اللة الا اللة وصصلحلى واعملى وتتبلى انك كنت بتعاكسها
دول يقعدوا فى البيت احسن
مش قوى كدة هى لو مكانة كانت طلبت تصليح العربة بس
قديم 30-04-2010, 12:19 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

مش قوى كدة هى لو مكانة كانت طلبت تصليح العربة بس
ياخواننا انا مخبطتهاش انا ضايقتها لانى شايفها عمالة تقرف فى خلق الله وهيا كان واضح انها ناوية تخبطنى لان الشيروكى الجديد معظمه بيركبوله اكسدام حديد من ادام لكن العبد الفقير حرق دمها وسابها
ثم ايه الغل الرجالى على الستات ده كله هنا محدش قال كلمة فى صالحهم ابدا ده واضح انهم معذبيننا فى البيوت وفى الشوارع كمان هههههههههههههه