العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 25-08-2012, 02:10 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أخيرا ركبت ساوند سيستم.

يا ميت ألف أهلا والله نورتوني بردكوا بس هوا فيه مشكلة أنا فعلا كنت متوقعها وإني أول سؤال هتسئله عن الأسعار وفعلا ياجماعة أنا بعتذر جدا جدا أنا كنت فاكر إني هيبقى واضح من المعلومات تحت الإسم إني مقيم خارج مصر وعلشان كدة الأسعار هتبقى غير إسترشادية بالمرة.ممكن أفيدكم بشوية أسعار ولاكن بالدرهم الإماراتي والي هوا 1.6 جنيه مصري الي عايز يحول ويضرب.جوز سماعات كيين وود 500 واط توو واي بس وكمان صيني بـ 250 درهم,جوز سماعات جي بي إل 350 واط ثري واي بس مش فاكر الصناعة فين بصراحة بـ 200 درهم,جي بي إل بازوكا 1000 واط 100 أر إم إس بـ 300 درهم.جي بي إل بازوكا 1200 واط بـ 350 درهم.جي إم كيين وود 500 واط أربعة مخارج بـ 400 درهم والصناعة صيني بس صوته حلو على فكرة.جي إم JEC ستة مخرج 750 واط والصناعة كوري 480 درهم والميزة فيه عدد المخارج والصناعة بالنسبة لسعره مقارنتا بباقي الجي إم.كان فيه سوني إسبلود وبايونير وألبينا بس مش فاكر أسعارهم بس عموما أرخصهم كان السوني إكسبلود.عارف إني الأسعار كدة غير الي عندكوا خالص بس كان نفسي أفيدكم والله.

قديم 28-08-2012, 05:08 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

ربنا يرجعك بالسلامة

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.
قديم 28-08-2012, 05:17 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

الف مبروك يا باشا وربنا يديك خيرهم ويكفيك شرهم
بالنسبة لموضع الزن حول تعمل عند كل جزء فيه مسامير تحط كوتش أو سليكون لأمتصاص الذبذبات أو الزنة وأن شاء الله تروح الزنة أستخدم سليكون أو كوتش بين كل حاجة و بالنسبة للنمر نفس الكلام أو حتت كرتونة ستفى بالغرض.
وأرجو أنى أكون قدرت أفيد حضرتك ومبروك مرة آخرى.
أخوك محمد
:120105~3 52:

قديم 28-08-2012, 06:01 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

مبروووووووووووووووووووووك
انا برضه قولت ان الحاجات اللى عندك دى نادر وجودها فى مصر

غير انها طبعا لووجدت هتبقى فرز تالت

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك