العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 19-03-2013, 03:44 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربيه أتخبطت و هيا مركونه فى الجراج

قدر الله وماشاء فعل هوه ده عيب الجراج العمومي وبيحبوا يلزقوا العربيات في بعض عشان الجراج يخد اكبر عدد من العربيات
قديم 19-03-2013, 04:27 PM
Sameh Ragih Sameh Ragih غير متواجد حالياً
التخصص العملى: أخصائي مشتريات - موبينيل

Sameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud ofSameh Ragih has much to be proud of

هو ده المتوقع من الجراجات.. إهمال و لامبالاة بس مافيش حل تاني يا إما تركنها في الشارع و العوض على الله

قديم 08-05-2013, 08:41 PM
الفريد الفريد غير متواجد حالياً

الفريد is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elbagory2020 مشاهدة المشاركة

أنزل الصبح علشان أروح الشغل و أشيل الغطاء من على العربيه ألقيها مخبوطه و أكلم السايس يعيش فى دور التوهان و اللى راكنين يردوا يقوا ده كويس أنك نزلت و العربيه موجوده مش أتسرقت أحنا شعب المفاهيم عندنا بقت غريبه

طيب اولى انا اعمل ايه

انا بردوا كنت راكنها فى جراج وواخد 300 جنيه فى الشهر و الله يكرمه مشفتش يوم عدل معاه

جبلى اجل الاكصدام الخلفى مكسور كسرة سودة و محتاج لحام

الجناب بتاعت العربية جنب محكوك و جنب مطبق الحروف بس اللى فوق العجل علطول و طبعا محتاجة رد على البارد

و العربية جايبها شهر 6 اللى فات و لسة عملة 3028 كيلو حتى الان

و المشكلة التانية انى بساله مين اللى خبطها عامل عبده العبيط طبعا لدرجة انه بيحلفلى و بيقولى لو انا خبطها حقول طبعا ولا هو حيقول حاجة و هو عارف كويس جدا انه هو اللى خابطها

انا اللى مزعلنى العربية لسة جديدة و حضطر اصلح الكلام ده
قديم 08-05-2013, 11:18 PM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفريد مشاهدة المشاركة

طيب اولى انا اعمل ايه

انا بردوا كنت راكنها فى جراج وواخد 300 جنيه فى الشهر و الله يكرمه مشفتش يوم عدل معاه

جبلى اجل الاكصدام الخلفى مكسور كسرة سودة و محتاج لحام

الجناب بتاعت العربية جنب محكوك و جنب مطبق الحروف بس اللى فوق العجل علطول و طبعا محتاجة رد على البارد

و العربية جايبها شهر 6 اللى فات و لسة عملة 3028 كيلو حتى الان

و المشكلة التانية انى بساله مين اللى خبطها عامل عبده العبيط طبعا لدرجة انه بيحلفلى و بيقولى لو انا خبطها حقول طبعا ولا هو حيقول حاجة و هو عارف كويس جدا انه هو اللى خابطها

انا اللى مزعلنى العربية لسة جديدة و حضطر اصلح الكلام ده
اسمحلى ان اقول لحضرتك ان السياس هو اللى خبط العربية و هو بحاول يركنها او يركن عربية جرها لان اى حد بيحاول يركن عربيتة بيبقى حريص قوى على ان العربية متلمس اى حاجة . و عموما ربنا يعوض عليك .
انا عندى وجه نظر فى ركن اللوجان : انا شايف انها ممكن تركن عادى فى الشارع و تتغطى كويس و بشرط مهم بطن الغطاء باسفنج 2سم على الاقل الجزء المعرض لاالاحتكاك و الحامى ربنا ان شاء الله
قديم 09-05-2013, 11:06 AM
الصورة الرمزية elbagory2020
elbagory2020 elbagory2020 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT Administration

elbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو عبد الحميد الجندى مشاهدة المشاركة

اسمحلى ان اقول لحضرتك ان السياس هو اللى خبط العربية و هو بحاول يركنها او يركن عربية جرها لان اى حد بيحاول يركن عربيتة بيبقى حريص قوى على ان العربية متلمس اى حاجة . و عموما ربنا يعوض عليك .
انا عندى وجه نظر فى ركن اللوجان : انا شايف انها ممكن تركن عادى فى الشارع و تتغطى كويس و بشرط مهم بطن الغطاء باسفنج 2سم على الاقل الجزء المعرض لاالاحتكاك و الحامى ربنا ان شاء الله
حلوه الفكره دى

Elbagory