العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 09-01-2012, 12:59 AM
الصورة الرمزية sheekoo
sheekoo sheekoo غير متواجد حالياً
من انا؟: محب للسيارات والاصدقاء
التخصص العملى: م. زراعى
هواياتي: النت ممارسة الرياضة التعرف على كل جديد فىالدنيا

sheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to behold
افتراضي رد: هل من العيب ان تغسل سيارتك بنفسك ؟؟؟؟؟؟

انا معنديش اى مشكلة وفعلا بغسلها بنفسى مع انى مدير فى مكان عملى وبيعدى على الموظفين بتوعى وانا بغسلها ومعنديش اى مشكلة بس انا عايش فى شرم الشيخ والبلد والشوارع فاضية بس لما بنزل القاهرة مبقدرش اغسلها بنفسى لان الشوارع زحمة جدا وبتخنق من قرف الشوارع وزحمتها وترايها
قديم 16-01-2012, 03:01 AM
الصورة الرمزية محمد
محمد محمد غير متواجد حالياً

محمد is on a distinguished road

عادى جدا وفيها ايه بالنسبه لى تنظيف السياره وصيانتها احب هواياتى انا بغير زيت الموتور والفلتر بنفسى وممكن كمان البوجيهات وتيل الفرامل انا شايف انه عادى جدا بل بالعكس شىء مفيد.
قديم 17-01-2012, 11:55 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

والله فى نمازج مصريين زى الفل ناس جدعان مش متكبره واولاد بلد صح ربنا يصلح حال مصر

geologist the best
قديم 20-01-2012, 04:50 PM
belal rashed belal rashed غير متواجد حالياً

belal rashed is on a distinguished road

يا باشمهندس أنا باغسلها بأيدى سواء فى شرم أو تحت بس يا ريت تشجعنى لما تيجى تغسل وترن عليا ونعملها سوا قدام السكن.
قديم 24-01-2012, 12:53 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

امبارح فم تنظيف كامل لعربيتى وعربية والدى واحلى حاجه الدعاوى يا رجالة الحمد لله

geologist the best