العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 29-06-2012, 11:51 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

انا خلصت الموضوع خلاص
قديم 01-07-2012, 06:22 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

العربيه ما شاء الله جميله اوي اوي اوي وانا انشاء الله هشتري واحده بس مش عارف هشتري انهي واحده والي بكام علشان الفلوس مش عارف بس انا كان ليا شويه اسئله هي الفتيس مبينورش ليه البي والدي والار وكده يعني مبينوروش ليه زي الاوبترا وايه + _ ايه دول الي في الفتيس وياريت لو عرفت تعرفلي نوع الكاسيت ايه الله يكرمك والف الف الف ملون شكرعلى الصور الرائعه يا قمر وانتا فعلا قمر وانتا شبه اخويا جامد اوي والله بس هو في فرنسا والبتاعه الي على الشنطة دي الي بتنور لما بتدوس فرامل هي الي متركبه والا انتا الي مركبها وهو العجل بتاع العربيه الجنوط مختلفه ليه عند الاستاذ يحى مصورها والكاسيت مختلف تماما بتاعك احلى بكتتتتيير وانا معاك ان هي مفتقرة في الاوبشنز والصوت بتاع العربيه عامل ايه العزل كويس ولالا وصوت الكاسيت عامل ايه وبياخد كم اسطوانه والتكيف مش منور ليه هو والفتيس وممكن ايميلك الياهو يا استاذ عبدو ولالا وملحوظه صغيرة انا اسمي عبدة حطابي وفي الاصل عبدالله حطابي والف شكر على التقرير الرائع ده

ايميلي:

abdohtaby@ymail.com

صفحة فولكس فاجن مصر على الفيس بوك
http://www.facebook.com/pages/Volksw...26911527355706

صفحه مجتمع السيارات المصري برعايه مصر موتورزعلى الفيس بوك شاركوا معانا

facebook.com/mogtm3.egypt.cars

قديم 01-07-2012, 07:07 AM
الصورة الرمزية Depsi141
Depsi141 Depsi141 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الرحمن عبد الله
التخصص العملى: تمديدات كهربائية
هواياتي: السفر في السيارة والمغامرة

Depsi141 will become famous soon enoughDepsi141 will become famous soon enough
افتراضي رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

ماشاء الله موضوعك جميل انا اتسفدت من معلوماتك عن السيارة تسلم يا ذوق من ناحية الحادث هيا السيارة عليها تأمين اذا كان عليها تأمين روح عمل محظر وطلع علي الكراج في الوكيل يعملو مقايسة وان شاء الله يتم عمل عليها
قديم 01-07-2012, 10:26 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdohtaby مشاهدة المشاركة

العربيه ما شاء الله جميله اوي اوي اوي وانا انشاء الله هشتري واحده بس مش عارف هشتري انهي واحده والي بكام علشان الفلوس مش عارف بس انا كان ليا شويه اسئله هي الفتيس مبينورش ليه البي والدي والار وكده يعني مبينوروش ليه زي الاوبترا وايه + _ ايه دول الي في الفتيس وياريت لو عرفت تعرفلي نوع الكاسيت ايه الله يكرمك والف الف الف ملون شكرعلى الصور الرائعه يا قمر وانتا فعلا قمر وانتا شبه اخويا جامد اوي والله بس هو في فرنسا والبتاعه الي على الشنطة دي الي بتنور لما بتدوس فرامل هي الي متركبه والا انتا الي مركبها وهو العجل بتاع العربيه الجنوط مختلفه ليه عند الاستاذ يحى مصورها والكاسيت مختلف تماما بتاعك احلى بكتتتتيير وانا معاك ان هي مفتقرة في الاوبشنز والصوت بتاع العربيه عامل ايه العزل كويس ولالا وصوت الكاسيت عامل ايه وبياخد كم اسطوانه والتكيف مش منور ليه هو والفتيس وممكن ايميلك الياهو يا استاذ عبدو ولالا وملحوظه صغيرة انا اسمي عبدة حطابي وفي الاصل عبدالله حطابي والف شكر على التقرير الرائع ده

تقرير متميز ووافى جدا جدا

تسلم يا زعيم

و بالنسبه لسؤالك يا استاذ
عبد الله حطابى

ال+ و ال - دول

دى تقنيه جديده فى الفتيس
علشان كده اسمه فتيس استبترونيك

وهو بيوفرلك خاصيه الفتيس المانوال و الفتيس الاوتوماتيك فى نفس الوقت

يعنى منين ما تحب تسوق اوتوماتيك
تسوق

و منين ما تحب تسوق مانوال تعمله

بس هنا هتسوق المانوال بدون دبرياج

يعنى كل لما تعمل + فى الفتيس
تزود نقله
و لما تعوز تنقص فى النقلات تعمل -

و على فكره لو شوفت تقريرى عن العربيه

انا كونت عامل فيه فيديو من تصويرى

هتلاقينى بعمل فيه الفتيس

و هتفهمه على طول

و احسن من شرحى اللى مكتوب

و ده الرابط للتقرير تبقى تشوفه
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=79588

و ده الفيديو على طول لو مش عاوز تدخل الموضوع
سهلت عليك
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=7sd7PmbHgwI

و مره تانيه سلامى لصاحب الموضوع
: Wkiss5:
قديم 01-07-2012, 10:31 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

استاذ عبد الله

انا كونت مصور صور حديثه للسياره من اسبوعين
بالجنوط الاسبور

يعنى نفس الفئه اللى فى صور التقرير ده

هتلاقيها فى اخر مشاركه

: Wkiss5: