العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 03-11-2011, 01:46 AM
مازن الغندور مازن الغندور غير متواجد حالياً

مازن الغندور is on a distinguished road
عاجل دايو ليجانزا مانوال عايز اخليها اتوماتيك ينفع ؟؟

الاخوه الاعضاء .. انا عندى عربية ليجانزا موديل 99 مانوال
العربية جميله مافيش اى مشكله نهائى .. بس انا عايز اعمل الفتيس اتوماتيك هل ده متاح او غير متاح
ولو متاح ياترى يكلفنى كام ؟
وياترى ده ممكن يعيب العربية بعدين ؟
وياهل ترى ده مش يأثر على سعر العربية لو حبيت ابيع ؟؟

مع العلم انا بفكر فى البيع .. ومش عارف لو بعتها اركب ايه بصراحه .. لان العربية دى بجد مالهاش حل وعايز لو حصل بيع اركب حاجه زيها كده

تفيدونى بايه ؟؟

ابيع وبالفلوس اللى هصرفها عليها اجيب واحده تانيه ولا احتفظ بالعربية دى واصرف عليها ؟؟

منتظر اراكم
قديم 03-11-2011, 04:11 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دايو ليجانزا مانوال عايز اخليها اتوماتيك ينفع ؟؟

نصيحه وفي الاخر لك الاختيار اوعي نعمل كده بيع وهات اي حاجه اوتوماتيك لاني عملتها في اوكتافيا a4وشوفت ايام مايعلم بيها الا ربنا من الصنايعيه والاعطال بلاش
قديم 04-11-2011, 10:42 PM
مازن الغندور مازن الغندور غير متواجد حالياً

مازن الغندور is on a distinguished road

شكرا على النصيحة وجزاك الله خيرا
قديم 05-11-2011, 01:26 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

طب معلش لما حضرتك ناوى تبيع
عاوز تغيرها لاوتوماتيك ليه

الاوتوماتيك ده لو هتغيره ده لو كونت هتسيب العربيه معاك و بردك انا مش بحب اللعب بالعربيه لانه اكيد هيهيبها

انا راى لما انت هتبيع
يبقى بيع وشوفلك حاجة اوتوماتيك كويسه

:GR OWIN~12::GROWI N~12:
قديم 08-11-2011, 05:03 AM
moko_2004 moko_2004 غير متواجد حالياً

moko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن الغندور مشاهدة المشاركة

الاخوه الاعضاء .. انا عندى عربية ليجانزا موديل 99 مانوال
العربية جميله مافيش اى مشكله نهائى .. بس انا عايز اعمل الفتيس اتوماتيك هل ده متاح او غير متاح
ولو متاح ياترى يكلفنى كام ؟
وياترى ده ممكن يعيب العربية بعدين ؟
وياهل ترى ده مش يأثر على سعر العربية لو حبيت ابيع ؟؟

مع العلم انا بفكر فى البيع .. ومش عارف لو بعتها اركب ايه بصراحه .. لان العربية دى بجد مالهاش حل وعايز لو حصل بيع اركب حاجه زيها كده

تفيدونى بايه ؟؟

ابيع وبالفلوس اللى هصرفها عليها اجيب واحده تانيه ولا احتفظ بالعربية دى واصرف عليها ؟؟

منتظر اراكم
هو طبعا ينفع تغير الفتيس بواحد اوتو وسعرة في حدود 1500 الي 1800 ب ومصنعية التركيب 500 جنية
ولكن لا شغل يعلو علي شغل الخواجة بمعني متحاولش تتخيل العربية بالفتيس هتكون زي اللي نازلة بية

ممكن تبيعو تجيب غيرها و لكن لو الفلوس مقصرة معاك يبقي ركب فتيس و متقلقش طالما انها قريبة في الفلوس يعني 2000 جنية في العربيات متعتبرش فلوس