العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 15-01-2010, 07:13 PM
zego zego غير متواجد حالياً

zego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of light
افتراضي ايه المفروض اعمله

انا من المنصورة وسمعت عن معرض فورميلا الأهرام وبصراحة انا ماكنتش متابع السيارات الا الفترة الأخيرة دي من سنة كدا فاللى فهمته انه مكان عبارة عن معرض بيتجمع فيه العربيات
ماعليش بقي عايز حد يشرح لي النظام هناك بيكون ايه وايه اللى المفروض اعمله لو روحت هناك
وبصراحة ليا طلب ازاى اروح له من عندنا من المنصورة اركب ايه واروح هناك ازاى وياريت بالتفصيل واسف جدا للتطويل عليكم بس بجد نفسي اروح وربنا يبارك فيكم
قديم 15-01-2010, 08:19 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه المفروض اعمله

بص يا زيجو باشا
المعرض دا مكان كبير مقسوم الى عدةت اقسام
قسم السيارات 4*4 والسيارات الجامده قوى وقسم السيارات السيدان وقسم البنوك ونظم التقسيط الخاصه بها وقسم للموتسيكلات
رسم الدخول فى حدود من 20 الى 25 للفرد
فترة المعرض من 20 الى 24 يناير وتقريبا الدخول من 10 الى 10 م
انت ممكن تدخل المعرض عادى بعد ماتدفع رسم الدخول وتتفرج على اللى انت عايزه من بره ومن جوه وزى ما انت عايز يعنى تقلب فى العربية براحتك خالص
وكمان بيبقى فيه من كل شركه عارضين ننكن تسالهم على اى حاجه انت عايزها فى العربيه
اما عن موضوع توصل ازاى للمعرض تنزل رمسيس وتاخد ميكروباص رايح نادى السكه مدينه نصر وتقولة نزلنى ادام قاعة المؤتملاات اللى فى اخر شارع ممدوح سالم وهو هينزلك ادام المعرض بالظبط
وبالتوفيق
قديم 16-01-2010, 12:27 AM

zego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of light

الف شكر يا ميدو باشا ليك بجد
طب يالنسبة يعني المعرض معمول للي عايز يتفرج وكدا وممكن طبعا حد يشتري طب افرض انا فضلت اتفرج علي المعرض كله وما اشترتش حاجة عادى
قديم 16-01-2010, 07:09 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

اصلا مافيش حاجه اسمها تشترى من المعرض
دا للعرض فقط
قديم 21-01-2010, 12:20 AM

افتراضي أفيدونى بالخير

جماعة انا من كتر ما قرأت عن فورميلا الأهرام السنة اللى فاتت اتضح انه مش قد كدا وأنا من المنصورة فحرام أروح المشوار على الفاضي وخصوصا انى هأروح مواصلات فرأيكم انى استنى ان شاء الله لو كان في عمر لمعرض أوتوماك الجاى وخلاص
وعلي القل أوفر 25 ج تمن تذكرة المعرض هههههههه

طبعا بهظر