العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 10-12-2011, 08:39 PM
ophthahmed ophthahmed غير متواجد حالياً

ophthahmed is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامين سيارات مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ميدو لو عاوز يتصل بيا على الرقم دة 0182424793 و انا اجيبلة سعر 2.6 و يخلص فى نفس اليوم ان شاء الله مع جواب سداد للبنك كلة فى خلال ساعة بس
"صرف التعويضات فى خلال 15 يوما من تاريخ ابلاغ الشركة بالحادث"
الكلام ده مش مظبوط لانى مسلم الفاتورة من يوم 20-10- 2011 فى فرع جليم _ الاسكندرية
و النهارده بقالنا 7 اسابيع و لسه الشيك بتاعى مجاش... بجد حاجة ملل و كل يوم فوت علينا بكرة
قديم 11-12-2011, 12:34 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ophthahmed مشاهدة المشاركة

"صرف التعويضات فى خلال 15 يوما من تاريخ ابلاغ الشركة بالحادث"
الكلام ده مش مظبوط لانى مسلم الفاتورة من يوم 20-10- 2011 فى فرع جليم _ الاسكندرية
و النهارده بقالنا 7 اسابيع و لسه الشيك بتاعى مجاش... بجد حاجة ملل و كل يوم فوت علينا بكرة
انا رديت على حضرتك و قلتلك هات رقم الملف او رقم شاسية السيارة وانا اعرف اية الى فى الملف ممكن تكون فى ورقة ناقصى او اى حاجة

بس تعليقى بعد اذنك ان عامل اقتباس من مشاركة قديمة جدااا كان واحد عاوز تامين على سيارة و تم صرف التعويض فىاقل من 15 يوم وممكن حضرتك تسال عن فترة التعويض فى قناة السويس

و شكرا ليك منتظرك

عمرو احمد
01003388954
قديم 11-12-2011, 08:51 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

أ/عمرواحمد
في البدايه احب اشكرك على نشاطك
وانا هستلم انشاء الله العربيه في خلال يومين والبنك طبعا عاوز وثيقه تامين ممكن اعرف العروض ايه بتحمل وبدون والمصاريف ايضا
عربيه زيرو هيونداى النترا مو 2012
قيمه التامين 116000

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 11-12-2011, 06:33 PM

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

[SIZE="5"]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holly_man19 مشاهدة المشاركة

أ/عمرواحمد
في البدايه احب اشكرك على نشاطك
وانا هستلم انشاء الله العربيه في خلال يومين والبنك طبعا عاوز وثيقه تامين ممكن اعرف العروض ايه بتحمل وبدون والمصاريف ايضا
عربيه زيرو هيونداى النترا مو 2012
قيمه التامين 116000
السلام عليكم والف مبروك علىالسياره عربية ممتازه جدااا اختيار موفق

بالنسبة للتامين فى قناةالسويس النسبة بدون اى تحمل 4.25% لمده خمس سنوات النسبة ثابته يعنى 4900 جنية و لو بتحمل 4 فى الالف تبقى 4100 جنية بس كل مره تدفع 465 جنية عند الاصلاح

طيب هاتستفيد اية من الاشتراك فى قناه السويس

1- النسبه ثابت لمده 5 سنوات + لو ما عملتش تعويض بتاخد خصم علىالسنة الثانية 20% و الثالثة 15% و الرابعه 10% و الخامسه 5%

2- بالنسبة للاصلاح فى مركز معتمد هيونداى مش بتدفع فلوس المركز معتمد لدى الشركة و معتمد فى هيونداى بتصلح و تمشى

3- الاجراءات كلها المركز بيقوم بيها من معاينة ونقل التالف للشركة و معاينة ما بعد الاصلاح و كافه الاجراءات بالنسبة للتعويض و بيستلم منك العربية بمحصر استلام رسمى من هيونداى

الوثيقة تغطى السرقة والحريق و الحادث كلى و جزئى

عمرو احمد
01003388954
قديم 12-12-2011, 06:29 PM

منتظر ردك استاذى

عمرو احمد
01003388954

الكلمات الدليلية
تأمين سيارات مصر