العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 08-04-2012, 10:23 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باسم يوسف يلقن الاسلاميين درس تاريخى على قناة الحكمة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

للاسف كل اللي هيدخل معاهم في جدال موش هيخلص المشكلة ان (السلفيين و الاخوان ) دول اللي صاحب الموضوع يقصدهم شايفين نفسهم هما دول الاسلام و اي حد ينتقدهم او يشكك في ارائهم يبقي موش بيغلط فيهم لا يبقي عدو الله و بيغلط في الاسلام ككل بجد حسبي الله و نعم الوكيل
كلامك مظبوط بس للاسف طول ما الناس غرقانة فى الجهل و انعدام الثقافة حتلاقىهم ينساقو ورا اصحاب الدقون العيرة و الجزء التانى حينساق ورا عصابة نظام مبارك و تتقسم التورتة بينهم بصراحة انا قرفت من جهل الشعب ده.

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 08-04-2012, 10:50 PM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط بس للاسف طول ما الناس غرقانة فى الجهل و انعدام الثقافة حتلاقىهم ينساقو ورا اصحاب الدقون العيرة و الجزء التانى حينساق ورا عصابة نظام مبارك و تتقسم التورتة بينهم بصراحة انا قرفت من جهل الشعب ده.
معلش هو حضرتك مش برضة من الشعب دا ولا حضرتك ساكن في كوكب المريخ
ليه تعمم نظرتك للناس اللي انت كارهم
حدد لو سمحت
لكن مش كل الشعب يستحق قرف حضرتك خصوصا انه مش شعب قاصر وعبيط بيضحك علية...لأ...الشعب اللي بتتريق علية دا واعي وفاهم كل حاجة
والا ايه اللي خللي عمرو حمزاوي ينجح وواحد زي ابو حامد ...ارجوك بلاش التعميم...زي مانت مش عايزنا نمشي ورا ابو دقون عيره او الفلول...احنا برضة مش عايزين نمشي مغميين عنينا ورا 6 ابريل والبرادعي ومن على شاكلتهم

قديم 08-04-2012, 11:26 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

معلش هو حضرتك مش برضة من الشعب دا ولا حضرتك ساكن في كوكب المريخ

ليه تعمم نظرتك للناس اللي انت كارهم
حدد لو سمحت
لكن مش كل الشعب يستحق قرف حضرتك خصوصا انه مش شعب قاصر وعبيط بيضحك علية...لأ...الشعب اللي بتتريق علية دا واعي وفاهم كل حاجة
والا ايه اللي خللي عمرو حمزاوي ينجح وواحد زي ابو حامد ...ارجوك بلاش التعميم...زي مانت مش عايزنا نمشي ورا ابو دقون عيره او الفلول...احنا برضة مش عايزين نمشي مغميين عنينا ورا 6 ابريل والبرادعي ومن على شاكلتهم
مع احترامي لكلام و رأي حضرتك بس بالعقل و المنطق للاسف مع اني كنت من كارهي البردعي لاكن مع الوقت اكتشفت انه احسن من بكثيير من المترشحين دلوقت لا هو منافق زي اخوانا و اكيد طبعا موش فلول و موقفة من ايام حسني كان واضح و صريح
قديم 09-04-2012, 12:10 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

مع احترامي لكلام و رأي حضرتك بس بالعقل و المنطق للاسف مع اني كنت من كارهي البردعي لاكن مع الوقت اكتشفت انه احسن من بكثيير من المترشحين دلوقت لا هو منافق زي اخوانا و اكيد طبعا موش فلول و موقفة من ايام حسني كان واضح و صريح

ياباشا انا قصدي من الكلام تعميم عدم الانسياق ورا فكر معين ومحاولة قتل الفكر الاخر
لأ
زي ماي حد مقتنع بفكره ...يكون متأكد ان هناك غيرة برضة مقتنع بفكره الاخر
يعني مبدأ اللي مش معايا يبقى ضدي
لأ ممكن كلنا نبقى مع بعض بس بطرق مختلفة
يعني مش شرط عشان يبقى اسمك تحب الثورة تبقى ماتكرهش البرادعي
دي حاجة ودي حاجة تانية
وبرضة مش معنى انك بتحب احمد شفيق تبقى انت بتكره الثورة وتبقى فلول وتلحس البيادة والكلام الحمضان دا
كل واحد له على التاني حق احترام وعدم تسفية رايه
يعني انا ماحبش الفراولة عشان عندي حساسية
يوم لو لقيت الفكهاني معندوش الا فراولة
اتخانق معاه واقوله مانت كارهني وعايز تموتني من الفراولة دي...طبعا دا كل الكلام اللي على الساحة الان
كله بيضرب في كله وكله مستني لكله على غلطة بس كدا ولو تافهة
وكله بيفضح اللي معاكس اراءه
يارب نخرج من الفتنة دي على خير
تقبل تحياتي
قديم 09-04-2012, 08:38 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

ياباشا انا قصدي من الكلام تعميم عدم الانسياق ورا فكر معين ومحاولة قتل الفكر الاخر

لأ
زي ماي حد مقتنع بفكره ...يكون متأكد ان هناك غيرة برضة مقتنع بفكره الاخر
يعني مبدأ اللي مش معايا يبقى ضدي
لأ ممكن كلنا نبقى مع بعض بس بطرق مختلفة
يعني مش شرط عشان يبقى اسمك تحب الثورة تبقى ماتكرهش البرادعي
دي حاجة ودي حاجة تانية
وبرضة مش معنى انك بتحب احمد شفيق تبقى انت بتكره الثورة وتبقى فلول وتلحس البيادة والكلام الحمضان دا
كل واحد له على التاني حق احترام وعدم تسفية رايه
يعني انا ماحبش الفراولة عشان عندي حساسية
يوم لو لقيت الفكهاني معندوش الا فراولة
اتخانق معاه واقوله مانت كارهني وعايز تموتني من الفراولة دي...طبعا دا كل الكلام اللي على الساحة الان
كله بيضرب في كله وكله مستني لكله على غلطة بس كدا ولو تافهة
وكله بيفضح اللي معاكس اراءه
يارب نخرج من الفتنة دي على خير
تقبل تحياتي

هو ده الكلام المظبوط اتفقك معاك و بشدة