العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 16-06-2012, 07:23 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الـــــ gps لسه موجود وبكام؟

للاسف انا الكرتونة مش معايا انا سيبتها فى مصر لانى فى الخارج دلوقتى لكن اللى فاكرة العلبة كان عليها صورة لخريطة مصر وفى اغلب الاحيان العلبة معموله فى مصر اعتقد الناس الموزعيين او التجار بتجيبة من غير علب وبتغلة فى مصر والله اعلم
قديم 20-06-2012, 09:16 PM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute

فى عيب خطير فى الجهاز تحديدا برنامج igo8 اللى نازل عليه

مش عارف اكتب اسم المكان كامل اللى رايحه بيجبرنى على اسماء معينه
مثال
مساكن الاميريه
مش عارف اكملها وتجيلى الاختيارات مساكن امبابه,مساكن الشباب, مساكن الحلميه, مساكن شيراتون ولا يوجد بها مساكن الاميريه!!!
قديم 21-06-2012, 10:59 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

هو فعلا انا حصلت معايا حاجة زى كدة بس بالنسبة ليا مش تفرق اوى لانى ديما بهتم بالاحداثيات وكل موقع جديد اعرف يبعد عن المواقع التانية اد ايه وبرضة اعرف الاتجاهات
هو جهاز الملاحة بصفة عامة مهم جدا لما تكون فى صحراء مفيش بلاك توب او اسفلت ولا طرق ولا علامات ارشادية ونص خطوة او اقل ممكن توديك لمكان تانى خالص اقل من نص متر انحراف او اقل وطالع مكان مثلا اربعين او حتى عشره كيلو فى الصحراء تلاقى نفسك فى مكان تانى وممكن تتوة دى اللى يهمنى انك ممكن ترجع لنقطة كنت فيها بالاحداثيات والمؤشر بغض النظر عن نوع الجهاز او مثلا لو فى البحر الخ
انا لقيت المرة دة اجهزة جارمن ب 400 و 500 ريال بس مش نفس الشاشة وصوت من غير الحاجات دى كلها ولا الاوبشن اللى فى الجهاز اللى معايا
بس بينى وبينك اللى عايز جهاز ملاحة بشكل احترافى مش يهتم بكل الكماليات اللى فية اهم حاجة يلقط اكبر قدر من الاقمار بشكل قوى ووافى
قديم 21-06-2012, 01:01 PM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all

شوفوا النصب والإفترا
http://www.offerna.com/ar/deals/span...y-systems-span
قديم 21-06-2012, 01:02 PM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen mazen مشاهدة المشاركة

فى عيب خطير فى الجهاز تحديدا برنامج igo8 اللى نازل عليه

مش عارف اكتب اسم المكان كامل اللى رايحه بيجبرنى على اسماء معينه
مثال
مساكن الاميريه
مش عارف اكملها وتجيلى الاختيارات مساكن امبابه,مساكن الشباب, مساكن الحلميه, مساكن شيراتون ولا يوجد بها مساكن الاميريه!!!
متهيألى ده مش عيب جهاز
ده عيب سوفتوير
وتتحل بتنزيل خرائط أخى أو برنامج آخر ان وجد