العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 20-10-2012, 02:28 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عابز عربية فى رينج 27000 الف

كالعاده, بعد رد خبراء المنتدى مفيش كلام تانى
بس حاول تحدد عاوز أيه من العربيه؟
يعنى واسعه ولا مش مهم - عاليه و لا لأ - شنطة و لا مش مهم - بتسافر كتير و لا داخل المدينه - قطع غيار متوفرة و أسعارها - توافر الصنايعيه - الشكل و الكماليات (و إن كانت هتبقى محدوده شويه بالمبلغ ده) - بتحب ماركه معينه و لا أى حاجه.....
و شوف مميزات و عيوب الموديل إللى أنت ركزت عليه و هل أنت فعلاً محتاج المميزات فى مقابل تحملك للعيوب .....
قديم 20-10-2012, 02:35 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

بالتوفيق ان شاء الله
رائى تجيب شاهين بحاله ممتازه عربيه عمليه
ده مجرد رائى شخصى

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 20-10-2012, 05:27 PM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough

والله ياجماعة انا ماعارف اشكركم ازاى بجد كلكم بصراحة ناس محترمة ورجالة ....دلوقتى انا فكرت فى كل الى انتو قولت علية بس انا للاسف امكانياتى محدودة وكنت ممكن ادفع المبلغ الى معايا فى عربية جديدة واقسط اباقى بس قولت لاء انا دلوقتى اجيب اى حاجة كدة يعنى مشاويرى الى جوة البلد وكمان سنة ولا حاجة ابيع واخش فى حاجة احسن يعنى من النهاية انا عربية تكون كويسة شغالة ماتتعبنيش فى السنة دى والاهم انى لما احب اجى ابعها تتباع معايا على طول انا بصراحة نفسى فى دايو لانوس بس فية ناس قالت لى ان فية معارض مستعمل بتقسط قولت لنفسى ادفع الى معايا والباقى هيكون بسيط على سنة ولا حاجة لو تعرفو حد كدة قولولى ويكون افضل وفيةقدامى اسكودا فليشيا وهيونداى اكسيل بس موضوع الفرامل بتها دة مخوفنى وفية زميل فى المنتدى اقترح على دلوقتى الشاهين هخش ادور عليها بردة كدة معلش طولت عليكم
قديم 21-10-2012, 04:15 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

بص يا ريس

فكر في شاهين او 128 موديل حديث
او اكسيل

العربيات ديه بتتباع بسرعة ومحافظة علي سعرها

و ربنا يوفقك
قديم 21-10-2012, 08:15 PM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough

طب بوصة اية رايكو فى فيات تمبرا قدامى عربيتين احسن من بعض بس سعرهم 32500 بس انا لسة ما فصلتش وهما موديل 96/98 وسئلت ناس معرفة جيرانى هيا معاهم شكرولى فيها جدا جدا دا اخر قرار ....بس مش عايز اخدة لوحدة قولت اشارك اخواتى فى المنتدى اية رايكم اتوكل على الله ولا اية يارجالة:bb127 bc6eab060e3e23:bb127bc6ea b060e3e23