العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 01-11-2010, 01:00 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ضبط الزوايا بالأسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

حضرتك مفروض انك بتطلع مع الفنى اللى شغال فى البنزينة تجرب الاول وانا دائما بظبط الزوايا فى البنزينة دى وتمام مفيش مشكلة خالص

مش تنصح نفسك انتا الاول بعربيتك اللي عامله زي الهزاز بتاع الموبيل هههههههههههههههههه
قديم 01-11-2010, 05:28 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

مش تنصح نفسك انتا الاول بعربيتك اللي عامله زي الهزاز بتاع الموبيل هههههههههههههههههه
انا بنصحة عشان انا عارف ان البنزينة كويسة جدا فى ظبط الزوايا والترصيص
انما بالنسبة لعربيتى انا عارف انى مهمل فى الموضوع دة وبتعايش معاة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 01-11-2010, 05:30 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

الله يرحم والدك ووالدى وجميع أموات المسلمين ... ان شاء الله لما أقابلك فى اسكندرية الجمعة القادمة توصفلى مكان البنزينة بالضبط علشان لما أحتاجها ... جزاك الله خيرا.

يا ترى قرأت الحلقة الثانية من موضوع متعة هواية الصيد يا صيادنا الكبير؟ http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=38223&page=3
الله يرحم موتا المسلمين جميعا
ان شاء الله لما نتقابل اوديك البنزينة
انت تأمر

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 01-11-2010, 08:08 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

بص يا باشا انا ده الى حصل معايا انا مش معنديش استفادة انى اشوه صورتهم ولا حاجة لكن للأمانة انا روحتلهم تانى بس بعد الضهر لقيت طقم عمال غير الى كان موجود الصبح وده كان بنأء عن تعليمات واحد صاحبى قالى انت روحت الصبح ليه انا قولتلك روح للشيخ مجدى موجود بعد الظهر.المهم روحت الراجل ده بصراحة صنايعى وقف وبص على العجل كدة و راح منادى المشرف بتاع المحطة و خده اتكلم معاه وبعدين رجعلى وسألنى انت عملتها امتى قولتله الصبح الساعة 12 قالى طيب يا باشا احنا حنعيد الضبط تانى وفعلا الراجل دخل العربية على الجهاز و كشف تانى ولقى درجتين زاويا فى كل عجلة و الله زى ما بقول يا جماعة. قام مضبط الزوايا تانى امامى وخلفى و طلع جرب معايا تانى و الحمد لله العربية اتظبطط تماما.وده بقوله عشان الأمانة مينفعش اتهم حد باطل ودى حكايتى و الى حصل معايا.وشكرأ
قديم 01-11-2010, 09:12 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا بنصحة عشان انا عارف ان البنزينة كويسة جدا فى ظبط الزوايا والترصيص
انما بالنسبة لعربيتى انا عارف انى مهمل فى الموضوع دة وبتعايش معاة

طيب عايزك كدا تتعايش مع العفشه اللي مروقاك ديه لحد ما يبانلك اصحاب