العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 08-07-2011, 11:12 AM
AmericaN AmericaN غير متواجد حالياً

AmericaN will become famous soon enough
افتراضي رد: الى السيد محمود جمال !

الله المستعان:bb127bc6eab060e3 e23
قديم 10-07-2011, 12:56 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

الساده الافاضل :-

أولا - أعتذر عن التأخير في الرد ( حيث انني من يوم الثلاثاء و حتي الجمعه كنت في اجازة بسبب الضغ الشديد علي في الفتره السابقه .. )

ثانيا - قبل اي رد علي اي عضو اريد ان اوضح شيئا هاما

قال احدكم في ردوده ( انا زبون - يعني جزمتي فوق دماغهم - ده اللي ماشي في العالم كله ما عدا مصر - حسنة و انا سيدك ) ولن اذكر اسمه في ردي لانه ليس لدي اي تحفظ علي هذا التعليق سوي انه جعل جزمته فوق راسي لانه زبون ...
وانا اريد ان اوضح ان جميع المصريين المسلميين التراب الذي يمشون عليه افتخر ان يكون علي رأسي لا لانهم عملاء أو زباين ولكن لأن المسلم أخو المسلم .

- انا لم أكلف من شركتي بالتواصل في الموقع ...
- ولا اتقاضي اجرا علي اي مجهود يبذل في المنتدي ..
- ولا احصل علي أي عمولات نتيجه اجراء عقد بيع عن طريق الموقع .
- ولا اهدف ولن ولا انتظر اي تمييز أو تقدير من مديري شركتي للتواصل مع حضراتكم أو المساعده في حل مشاكلكم في فروع أخري غير الفرع الذي اعمل به .

فانت سيدي مش بحسنتك انت سيدي بادبك وزوقك واسلامك .

و بالنسبه للالنترا

الكلام كان واضح ولن اسمح لشخص ان يقولني كلاما لم اقوله ( لم اقل ولن اقول ان الحجز يثبت سعرا .. ليس هذا من سياسه الشركه اطلاقا )

كامل القيمه يثبت السعر في حاله الزياده ويعطي للعميل الحق في استراداد الفرق في حاله انخفاض الاسعار قبل استلام العميل سيارته

وانا قولت يا جماعه احنا بنحجز بتاريخ قديم عشان يبقي لينا الاولويه وحنحجز ب ـ 500 جنيه عشان نسترد الفلوس بسهوله لاي ظرف

تم تسكين السيارات بميعاد الحجز

الناس اللي استلمت حجزت قبل حضراتكوا
ولما اتصلنا بيهم عشان يكملوا كامل القيمه منهم اللي اتفضل وكمل
واللي اتأخر تم تسكين السيارة للعميل التالي

في عملا كتير ملحقوش من الدفعه دي عربيات وده شيء متوقع وعشان كده انا كنت عامل حسابي في اني اخلي الحجز لا يزيد عن الف

كان متوقع زياده في سعرها لكن بصراحه مش بالسرعه دي ودا اللي عمل المشكله

انا مش بشم علي ظهر ايدي عشان اعرف في حاجات خاصه بالادارة العليا للشركه

*** دا اللي حصل بمنتهي الامانه

انا كلمت مديري بخصوص الناس اللي حاجزه وطلبت منه انه يرجع للساده المديرين بالاداره العليا لشرح الموقف وخطوره رفضهم لتثبيت السعر للعملاء الحاجزين مسبقا واخبرني ان محاولاته معهم باءت بالفشل

وطلب مني عمل اجراءات الرد للعملاء الذين يرغبون في ذلك

انا التمس من حضراتكم بعض الوقت لتعطوني فرصه لارسال الايصالات الي الفروع التي قمتم بالحجز فيها لاسترداد المبلغ ولازلت اعتذر عن عدم متابعه بعض العملاء تليفونيا بالقدر الذي يستحقونه مني ولحقهم علي اعتذر وذلك لعذر ضيق الوقت الغير مقبول من طرفكم

وسيتم رفع الموضوع للاداره في اخر الاسبوع في حاله استقراركم علي طلب موحد و في حاله رغبه سيادتكم في مقابله الاداره .

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 10-07-2011, 03:54 PM
mahmoudsamy7 mahmoudsamy7 غير متواجد حالياً
من انا؟: MAHMOUD SAMY
التخصص العملى: IT

mahmoudsamy7 is an unknown quantity at this point

بيجو 308 رهيبه مشاء الله عليها
قديم 11-07-2011, 05:10 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

مش غريبه شويه ان مفيش ردود

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 13-07-2011, 01:57 AM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of

على فكرة سياسة الحجز هى الاستفسار من الشركة الموردة وهى تعيطك اسعارنهائية وعلى اساس هذه الاسعار انت تحجز للناس اللى عاوزه بمقدم من الف الى 5 الاف او 10 الف وبس ولما تاتى سيارات فى الميناء تبلغ العملاء الحاجزة ان السيارات اتيت فى الميناء وتخيره ما بين الالوان الموجودة و تبغله ان السيارة اتيت ويجب تحضير بقية المبلغ لاستلام السيارة وتديله الافراج النهائى ولو السيارة غليت لاى ظرف ان كان لا تغليه ابدا ولو بمليون جنيها ولو شركة كبيرة وخايفة على العملاء كويس لا تغلى السيارات حتى لو المركب غليت فى قلب البحر لا قدر الله ولو متقدريش يبقى متاخذه فلوس حجز من حد وهذا ما كان يفعله ابو الفتوح فى لانوس ونوبيرا و حتى فى اسبيرانزا دلوقتى ده اللى منجح لانوس زمان ولحد دلوقتى شهادة حق والسلام ختام