العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 23-05-2010, 03:44 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوفتوا الصعيدي لما بيعدل التويوتا بيعمل فيها ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا عم خالد اسكت انتا متعرفش حاجه انا من كام سنة ما روحت الصعيد كان تقريبا بس واحد في البلد كلها اللي كان عنده تلفزيون ومكنش بيجيب غير القناة 1 و 2 و 7 بتاعت الصعيد اضحكك اخر مره روحت فيها الصعيد كان في شهر 2 اللي فات لقيت البلد كلها دخلت الدش وبيتفرجوا علي مسلسل مهند ونور واللي عايز يموت من الضحك كان يجي يتفرج عليهم وهما بيشوفوا المسلسل ويسمع تعليقتهم صبح صبح يا عم خالد
من زمااااااااان وانا شاكك فيك وانت صعيدى برانى وانا عارف يعنى آخرك المنيا ومدينة المنيا كمان لكن قرية على الجبل الغربى فى الصعيدى الجوانى ده يبقى احنا
ثم انت تروح كل كام سنة لكن العبد الفقير كل شوية ناطط هناك فرح / عزاء/ مشكلة 7 ساعات بكون هناك لو بالقطار ولو بالعربية 4 ونص فانا عارف تطورات البلد والدش ده من زمان حتى الافراح بقى فى فىا البلد دى جى وكومبيوتر ونت ودى عجايب لان بلدنا على الجبل فالنت صعب شوية ولقيت كوافير فاتح هناك ودى اعجب
كوافير فى قريه على الجبل الغربى بالصعيد الجوانى بس جايبهم كلهم ستات وهو مبيشتغلش بايده طول اليوم قاعد بره المحل
العجيبة بقى انى روحت بلدنا من كام شهر لقيتهم جايبين ترابيزة بلياردو وقاعدين بيتكلمو عن الاستيكة مش عارف تعمل ايه
والدور على مين وانا واقف زى الاطرش فى الزفة لانى مبفهمش فى البلياردو واستعجبو جدا انى مش عارف هما بيقولو ايه
ولقيت ابن عمى بيقول لى
اومال ياابو عمو (ياابن عمى) بيجولو بتوع القاهرة (قال القاهرة بالفصحى) هما اللى بدعو(اخترعو) البلياردو
وطبعا شكلى كان وحششششششششش

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 23-05-2010 الساعة 03:49 AM
قديم 23-05-2010, 08:30 AM
corsair
Guest

طيب شوفت بقا انا مفيش حاجه اسمها صعيدي جواني وبراني ازاي في صعايدة جواني يفتح عندهم كوافير وصالة بلياردو ناقص كمان نشوف بلاي ستيشن 3
قديم 23-05-2010, 09:40 AM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold
رد: شوفتوا الصعيدي لما بيعدل التويوتا بيعمل فيها ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة

يا علاء يا virus كل ما اشوف الصوره اللى جنب اسمك (خطاب) احس بالخجل من نفسى - بعدين يا عم علاء احنا (الصعايده) اكتر ناس تقول نكت على نفسها .
يا اخ مورو انا رجل صعيدى كمثل معظم الاعضاء لماذا تخجل من نفسك يا
قديم 01-06-2010, 01:09 PM
الصورة الرمزية AKRAM_BMW
AKRAM_BMW AKRAM_BMW غير متواجد حالياً
من انا؟: نشيط
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الهكر - السيارات

AKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant future

هههههههههه

هو دة التعديل ولا بلاش

مع تحياتى

قديم 01-06-2010, 02:44 PM
corsair
Guest

ايه رائيك يا عم مكرم ولا تقولي تعديل مرسيدس ولا لامبرجيني