العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

موضوع مغلق

قديم 22-10-2009, 09:35 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اقوى واكبر عرض حصريا لمصر موتورز فى السيارات المستعملة

شكرا على العروض اللي بتجبهالنا مصر موتورز

وعلى الادارة الحكيمه دي
قديم 25-10-2009, 01:11 AM
مهندس جلال مهندس جلال غير متواجد حالياً

مهندس جلال is on a distinguished road

عاوز عربية ماتريكس 2005 اوتوماتيك مستعملة بالتقسيط مقدم 40000 جنيه والتقسيط على 3 سنوات مع العلم انى من محافظة القليوبية و اعمل فى القطاع الخاص بالقاهرة ممكن تساعدونى ؟
قديم 26-10-2009, 05:35 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس جلال مشاهدة المشاركة

عاوز عربية ماتريكس 2005 اوتوماتيك مستعملة بالتقسيط مقدم 40000 جنيه والتقسيط على 3 سنوات مع العلم انى من محافظة القليوبية و اعمل فى القطاع الخاص بالقاهرة ممكن تساعدونى ؟
برجاء تحديد طريقة الاتصال
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-10-2009, 09:42 PM
أحمد محمد عبد الوهاب أحمد محمد عبد الوهاب غير متواجد حالياً

أحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to beholdأحمد محمد عبد الوهاب is a splendid one to behold

عرض أكثر من رائع ..ولكن عندي إستفسار حتى أرى إذا كنت فاهم صح ولا لأ .
هل لو أنا أدامي عربية مع واحد جاري حضرتك حتشتريها وبعد كده تقسطهالي ولا أنا فاهم غلط .
قديم 26-10-2009, 10:16 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد محمد عبد الوهاب مشاهدة المشاركة

عرض أكثر من رائع ..ولكن عندي إستفسار حتى أرى إذا كنت فاهم صح ولا لأ .
هل لو أنا أدامي عربية مع واحد جاري حضرتك حتشتريها وبعد كده تقسطهالي ولا أنا فاهم غلط .

حضرتك فهمت صح اهم شى تكون باقى الشروط متوفرة وتكون من القاهرة
للاستفسار السريع
0125485222
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
تقسيط سيارات