العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > السيارات السوبر

السيارات السوبر مخصص للسيارات الرياضية والسيارات الفاخرة

قديم 13-11-2010, 01:05 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اشتري bugati veyron ولا pagani zonda ؟

بس الفيرون واطية وبتحك فى المطبات فحتزعلك بس قطع غيار رخيصة وموجودة فى الحرفيين واى صنايعيى يشغتلك فيها
قديم 13-11-2010, 01:07 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

و انا كمان بفضل البوجاتى .. تحس انها عربية كدة يا أخى .. اما الزوندا حجمها صغير قوى و كمان ضيقة من جوة
هى مشكلة البوجاتى بس فعلا فى البنزين .. و كمان لما تيجى تغير بوجيهات .. 16 سليندر بياخدو 32 بوجيه ...
و كمان مقاس كوتشها شاحح شوية فى السوق بس اكيد هتلاقى استعمال منه كتير فا متقلقش من ناحية الكوتش
و الاحسن بقى انك تغيرلها جنوط و كوتش اول ما تجيبها بنوع احسن شوية لأنها مش ثابتة بعد سرعة 380 ... نصيحة من مجرب

و بالتوفيق يا باشا
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg bug.jpg‏ (52.5 كيلوبايت, المشاهدات 24)

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 13-11-2010 الساعة 01:14 PM
قديم 13-11-2010, 07:02 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الافضل البوجاتى ...استهلاك بنزين اقل وممكن تحط بنزين 80 من غير مشاكل
دة غير ان الزجاج كهربا ورا وقدام وفيها فوانيس شبورة....مع امكانية طى المقاعد!!!!!!
الزجاج الكهربائي امامي بس يا رامي علشان هي كوبيه اتنين باب

هى مشكلة البوجاتى بس فعلا فى البنزين .. و كمان لما تيجى تغير بوجيهات .. 16 سليندر بياخدو 32 بوجيه ...
مشكله موضوع ال 32 بوجيه دا
لو العربيه التانيه بوجيهاتها اقل يبقي توكل علي الله
ولا تنس الاستخاره

بس الفيرون واطية وبتحك فى المطبات فحتزعلك بس قطع غيار رخيصة وموجودة فى الحرفيين واى صنايعيى يشغتلك فيها
معاك حق يا بدر باشا
طب الواحد يركب ايه دلوقتي
عن نفسي مش حغير اللمبو اللي معايا
مريحاني و قطع غيارها عند البقاليين

حـازم خـضـر

قديم 26-11-2010, 04:54 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه ه
احسن حاجة فى الموضوع ده ان كل الناس بتتكلم بجدية غير طبيعية و كمان بيدوا نصايح مهمة جداااا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 27-11-2010, 01:23 AM
الصورة الرمزية look344
look344 look344 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: 3D Graphics Engineer

look344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant future

ومالها البورش 911 GT توكيل - قطع غيار خارج التوكيل وكمان فى الوكالة والحرفيين وكمان معارض كتير منزلها قسط ونتشرت كتير مؤخرا فى امبابة والدويقة ومنشية ناصر وقريب هتنزل فى مشروع التاكس