العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 22-10-2011, 02:50 AM
echonight echonight غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب أطفال

echonight will become famous soon enoughechonight will become famous soon enough
افتراضي رد: طلب تسعير أوبترا 2010 أسود

شكرا لأهتمامكم يا شباب أنا خلصت فيها علي 79 و العربيه ماشيه 15200 و صاحبها عملها الصيانه الدوريه في التوكيل ده حتي كان عامل صيانه 15 الف في التوكيل.حاله العربيه زيرو بمعني الكلمه.أنا فيه حاجه عاوز أستفسر عليها اولا العربيه 2010 بس الصور الي في المنتدي بتقول 2010 فيها حلقتين نيكل في الدركسيون ودول مش موجودين عندي .ثانيا هي العربيه المفروض قيها سماعات تويتر أصلي مش لاقي غير 4 سماعات في البيبان
الحاجه الثالته بقي أن فيه حاجه كده في الأربع بيبان جنب الأوكر النيكل شكلها عامل ذي السماعات بس مش بتطلع صوت ياتري دي ايه ؟
قديم 22-10-2011, 04:21 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro atif مشاهدة المشاركة

اوتو 92 الف
مانيوال 82 الف
بالتوفيق
ياباشا السعر الى حضرتك كاتبه يعتبر غالى اوى على عربيه موديلها يعتبر من سنتين وعامله 18الف كيلومتر .هيا اصلا فى التوكيل جديده موديل 2011 المانيوال ب92الف جنيه والاتوماتيك فول ابوشنز ب99الف جنيه زيرو.
العربيه هتعمل من 75الف الى 80الف حسب حالتها والله الموفق والمستعان .ومتنساش صلاه الاستخاره قبل الشراء

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
قديم 22-10-2011, 02:47 PM
amro atif amro atif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: السيارات

amro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

طيب حضرتك مش شايف انالسعر ده كتير حبتين
ديه مستعمله وموديل 2010 يعنى بقالها سنتين ماشيه و18الف كيلو متر وحضرتك بتقول المانيول 82 والاتوماتك ب92 الف طيب يشتريها جديده احسن بالسعر ده السياره اوبترا موديل 2011 زيرو توكيل مانويل ب92 الف جنيه والاتوماتيك فول ابوشنز99 الف .
يبقى تسعير السياره الى العضو المحترم بيسئل عليها هيكون بيلعب فى حدود 75الى 80الف جنيه حسب حالتها .
وتقبل تحياتى
طبعا يا باشا دي لمصلحتو انو يشتريها ارخص هوا وشطارتو بس الموضوع بيع المستعمل فيه مجال سعري مث ثابت حسب الموديل والنظافه والحوادث وسعر الجديد وكميه المعروض
وربنا يوفق الجميع للخير

عجبا للزمان في حالتيه وبلاء ذهبت منه اليه
رب يوم بكيت منـــــــه فلما تولى بكيت عليـه