العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 15-06-2012, 07:28 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كنت عاوز اعرف ايه رايكوا في تيريوس 2012

يعني يا جماعة 103 مشاهده ومفيش غير 2بس هما الي رضوا عليا وياريت يا استاذ عبدو ترد على سؤالى ولو معلش ممكن الياهو بتاع حضرتك علشان كنت عاوز اكلمك في شويه حاجات بخصوص الانسر R OSE4URO SE4UROS E4UROSE 4UROSE4 U
قديم 15-06-2012, 08:53 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute

عربية ناشفة جدا هتقتم ظهرك اعمل حسابك والعفشة مبتنعمش هات اللانسر البومة برقبتهاومتدورش علي الشكل بس دورر علي راحتك وركبوك عربية تريحك

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 15-06-2012, 09:03 AM
مينتشو مينتشو غير متواجد حالياً

مينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the rough

من الآخر لانسر :w6w2 00504112245306e:w6w200504 112245306e
قديم 15-06-2012, 05:17 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future

بص يا باشا انا لسة مشتريتهاش و بنسبة كبيرة هشترى اعلى فئة اللى ب 135 و الشاب اللى فى المعرض قالى ان الفرق بينها وبين ام 126 الف انها زايدة فتحة سقف وسبويلر بلمبة ستوب و فتيس وطارة جلد طبيعى و موضوع اللون لسة مخاترتش اجيبها نبيتى ولا كحلى بس هو ازواق فى الاخر وان شاء الله لما اجيبها هعمل تقرير عنها وانت برضه يا معلم متنساش تعمل تقرير عن العربية اللى هتجيبها بالتوفيق يا معلم
قديم 15-06-2012, 06:59 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال