العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوبارو Subaru

قديم 28-01-2013, 04:43 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مصور عن السوبارو xv

الف شكر على الموضوع بس الصور مش ظاهره
قديم 28-01-2013, 08:43 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

ممكن حضرتك تشوف الفيديو ده

وإن كنت شخصياً أفضل القشقاي لأنها إنتشرت و السوبارو ما لهاش توكيل كويس للأسف على الرغم من تقنية الدفع الكلي الرائعة فيها
قديم 28-01-2013, 08:49 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

قطع غيارها نااااااااااااااااااااااار فانوس ب2420 جنيه ؟؟؟!!!!!
اعتقد القشقاي افضل

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 28-01-2013, 09:59 PM
عامر سالم عامر سالم غير متواجد حالياً

عامر سالم will become famous soon enough
نقاش رد: تقرير مصور عن السوبارو xv

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

قطع غيارها نااااااااااااااااااااااار فانوس ب2420 جنيه ؟؟؟!!!!!
اعتقد القشقاي افضل
عندي تعقيب علي حضرتك والاستاذ صاحب الموضوع "" انا رحت الوكيل النهاردة وقالي الفانوس الامامي في حدود 970 والخلفي 750 وبقية الاسعار انا فاكر انها ارخض من القاشقاي
تاني حاجة ياجماعة مينفعش نقول علي وكيل وحش وخلاص عشان الناس بتقول كده لازم يكون عن تجربة """وانا اعرف كام واحد معاهم امبريزا وكان عندهم مشكلة في السوفتوير والوكيل يعني اخر احترام جابولهم الابديت بعد 5 ايام من اليابان
وكمان حضراتكوا سوبارو بتبعلك دفع مستمر وبوكسر انجن وارتفاع عن الارض وامان ودي حته مهمة يعني ايه اشتري عربية ب 190 الف واعلي وملقيش غير وسادتين هوائيتين معلش بلاش تفكير رجعي في الامكانيات والسقف البانوراما وخلاص لازم تهتم بسلامتك اولا بس طبعا ده لايقلل من اهمية الامكانيات دي بس لما تيجي مع عوامل امان محترمة زي المرسيدس والبي ام
قديم 29-01-2013, 05:09 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

الصور مش باينة خالص
مش عارف ليه الصور مش باينه لكن لو ضغطت على ايقونة الصورة حيفتح الموقع اللي انا منزلها عليه و حتبان ....لو في اي عضوا يعرف يخليها تبان و ينزلها تاني يبقى كتر خيره

تاني حاجه الاخ عامر سالم انا اتفق معك تماما هو ده بالظبط اللي يخليني افكر فيها الارتفاع المذهل عن الارض اللي اعلى من الجيب جراند شيروكي بخاصه في وقت الامطار مطلوب جدا + الدفع الرباعي المستمر اللي يخليك مطمئن ان العربيه حتسحب معاك كويس لو طالع على مرتفع او ماشي بسرعه يبقى في ثبات ممتاز...انا مهم اوي عندي السلامه بس موضوع اني ادفع 25 الف زياده كتير اووووي

اللي محيرني بجد ان الاوبل استرا سيدان 2013 الجديده مصفحه بالكامل من الاسفل و حاسس انها تستاهل تمنها حتى لو وصل 170 الف كفايه التصفيح بالكامل لكن السوبارو xvللاسف اول ما تفتح الكبوت تلاقي الموتور قريب من الارض و الارض باينه من تحته يعني لو المنسوب بتاع المياه كان عالي جدا زي ما جصل في سيدي بشر و ووصل لابواب الميكروباصات السوبارو حتقف :08da 300846c84943ae1