العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-09-2009, 05:51 AM
chingy chingy غير متواجد حالياً

chingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura about
استفسار مهم جدا للا عضاء اصحاب الخبرة

كنت عايز اسأل اهل الخبرة بخصوص عندي عريبة بولو 2001 العربية كويسة وتمام وكل حاجة بس في حاجة قلقاني شوية ومحيراني في عضة في الفتيس في النقل وخصوصا في النقلة التانية والمرشدير فرحت لميكانيكي قالي عايزة جيربوكس تغيره مع ان العربية ماشية كويس يعني بس بتغلس شوية في المرش والنقلة تانية اكتر فقلقت قوي من الموضوع دا واستغربت في نفس الوقت انها تحتاج لتغير الجيربوكس كله وناس قالولي روح دا حاجة عادية وممكن تكون عايزة تغير غويشة بس وظبط في الجير ومش حتحتاج تغير الجير فياريت لو حد عنده فكرة عن الموضوع يفيدني وهل الراجل بيشتغلني ولا ممكن تكون حاجة بسيطة وتتصلح عادي وشكرا
قديم 08-09-2009, 05:54 AM
mosmafa mosmafa غير متواجد حالياً

mosmafa will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار مهم جدا للا عضاء اصحاب الخبرة

بص يا باشا الدبرياج بتاع عربيتك على زيت هيدروليك
مش على سلك
المارش تعليقته بتيجي لانك بتدوس دبرياج وتجيب الغيار مرة واحدة
عن تجربة ونصيحة من مهندس ثقة
دوس دبرياج ثانيتين بس و انقل و ادعيلي
قديم 08-09-2009, 06:06 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute

كنت عايز اسأل اهل الخبرة بخصوص عندي عريبة بولو 2001 العربية كويسة وتمام وكل حاجة بس في حاجة قلقاني شوية ومحيراني في عضة في الفتيس في النقل وخصوصا في النقلة التانية والمرشدير فرحت لميكانيكي قالي عايزة جيربوكس تغيره مع ان العربية ماشية كويس يعني بس بتغلس شوية في المرش والنقلة تانية اكتر فقلقت قوي من الموضوع دا واستغربت في نفس الوقت انها تحتاج لتغير الجيربوكس كله وناس قالولي روح دا حاجة عادية وممكن تكون عايزة تغير غويشة بس وظبط في الجير ومش حتحتاج تغير الجير فياريت لو حد عنده فكرة عن الموضوع يفيدني وهل الراجل بيشتغلني ولا ممكن تكون حاجة بسيطة وتتصلح عادي وشكرا
الراجل اللي قالك كدة كداب

لان الصنايعية عايزين يكسبو بالحلال او بالحرام

Click Here
قديم 09-09-2009, 05:53 AM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

السلام عليكم
انا مع الراجل اللى قالك انه ممكن غويشة وظبط

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة