العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 09-04-2013, 08:39 PM
zekoass33 zekoass33 غير متواجد حالياً

zekoass33 will become famous soon enough
افتراضي سياره فاشله وتوكيل فاشل fsv 2013

سياره فاشله وتوكيل فاشل بريليانسfsv 2013

انا لسه شارى سياره fsv 2013
سياره فاشله وتوكيل فاشل بيتلكك على اى حاجه انا حساس الشكمان عطل لسه مكماتش عشره الاف كيلو وده يخليك تعرف ان ان مكونات السياره رديئه رحت اشتريه من بره لقيتو 500 جنيه والمفاجاه انى لقيت ان العربيه فيها 2 حساس شكمان يعنى الف جنيه ياباشا
انا الاكصدام اتخبط خبطه خفيفه 2 اريباك فتحو رحت التوكيل المهندس قالى هو مظبوط على سرعه 30 كيلو وخرج السياره من الضمان وده عيب في العربيه لان حساس الاريباك راكب مظبوط على اخف خبطه علشان ننفع التوكيل الفاشل وشركه سرقه فلوس الناس انا ندمت انى اشتريت العربيه دى اشد الندم واكسسوارها غالى نار ومش متوفر لافيها انذار ولا وحده رفع زجاج وكلاكس واطى
العربية عالية من ورا والنقطة العمياء فيها كبيرة ... ده بيعرضك للخدش أثناء الركنة الكتاوج الخاص بالسياره انجليزى ومش فاهم منو اى جاجه وده مخالف للقانون حمايه المستهلك ,وانا هعمل فيهم شكوى لجهاز حمايه المستهلك وهمل محضر في قسم الشرطه وهرفع عليهم قضيه ومهما يحصل مش هسيبهم

التعديل الأخير تم بواسطة zekoass33 ; 09-04-2013 الساعة 08:41 PM سبب آخر: بريليانس
قديم 10-04-2013, 12:01 AM
conwaydiver conwaydiver غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان متعلو ومتواضع اكرخ الاقنعة المزيفة والكذب
التخصص العملى: معلم
هواياتي: الغطس/السيارات/السفر و الرحلات

conwaydiver has a spectacular aura aboutconwaydiver has a spectacular aura about
افتراضي رد: سياره فاشله وتوكيل فاشل fsv 2013

مش عارف اقولك ايه قلبي معاك وده عيب الصيني وعيب الحكومة بتاعتنا ان تخلي وكيل زبالة يتحكم في شقي الناس ويريتك تعرف تجيب من برة يقولك جمارك وسي سي تقوم جايب من جوة واديك شايف جوة
لو برة الكلام ده وتكون لسه شاريها ومبقلهاش وده يعنبر عيب تصنيع ولسه في الضمان ااقل حاجة حيصلحهالك ويخليهالك جديدة ده لو مدكش واحدة جديدة لكن هنا يديك علي دماغك
تخيل بقي الدولة فتحت العربيات وخلتها من غير جمارك هتلاقي الوكيل ده اول ماتروحله يبوس علي لمؤاحذة كتفك وكل حاجة فيك ويلمعلك العربية بنفسه ويبعت معاك حرس لحد البيت
ليه بقي
لانه كله هيجيب من بره وانت عارف تصنيع وتقفيل بره
حتي لو مستعمل بيبقي جديد
ولما تيجي تفكر تشتري هتحسبها مليون مرة وهتنتهي انك تجيب من برة بردو
ادعو معايا ربنا يهدي حكومتنا
ويارب تساوينا كده بأي دوله تانيه في معامله المواطنين وانا مش بقول دوله اجنبية لا سمح الله
حتي لبيا موافق
قديم 10-04-2013, 02:27 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

اياك و اياك و اياك ان تهدأ و للحظة واحدة عشان الناس ديه مابتجيش الا بالزعيق وال فضائح يعنى روح عدل على جهاز حماية المستهلك و فضي اللى فى قلبك كله و ان شاء الله هيرجعلك حقك و اياك تكسل
قديم 10-04-2013, 09:40 AM
الصورة الرمزية hamed2020
hamed2020 hamed2020 غير متواجد حالياً
من انا؟: THE MAGICO

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of

بعها و هات من الآخر و اعرف أنها كل ما بطول معاك ثمنها بيقل

قديم 10-04-2013, 10:31 AM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of

بيع العربية وأخلص بسرعة منها ومش أقولك متبلغش عنهم وتشتيكيهم بس عايز أقولك مفيش أساسا دولة ولا حكومة ولا شرطة تحمى الشعب من البلطجية ده الواحد بخاف يروح القسم يعمل محضر يقلولك النهارده أجازة أفلين ولا يكونو بيغسلو القسم مش فاضيين

محمد دياب