العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 17-11-2012, 10:44 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى حد عنده بريليانس جالينا 2007 يتابع معايا اللى هقوله

بضم صوتى لأخوانى الكرام
إحتمال كبير يكون الأرضى هو السبب
قديم 01-12-2012, 12:57 AM
طارق منجى طارق منجى غير متواجد حالياً

طارق منجى is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed nagi مشاهدة المشاركة

انا كان عندى مشاكل فى حراره العربيه غيرت ساعه الحراره وشلت ترموستات الكوعه وخلاص انتهت المشكله لكن فى مشكله لسه ما اتحلتش لما بشغل نور العربيه الحراره بتعلى لكن مش بدرجه كبيره اوى يعنى لكن بتعلى مع تدرج النور من واطى لعالى ده غير انى كنت مركب زينون وكنت مفكره هو اللى بيعمل كده شلته وسخنت برضه واصلا نور العربيه دى زى الزفت .... لو حد يا جماعه عنده نفس العربيه دى يرد عليا لان الناس بتقولى هى كده
اخى العزيز احمد انا معايا 2008 ونفس المشاكل الى اتكلمت عنها عندى بالظبط ولكن ارتفاع الحرارة مع النور بيكون قليل جدا واظن ان فى عيب فى التوصلان الكهربائية للسيارات دى او انهم حطين اسلاك غير جيدة وطبعا انت عارف ان السيارة دى تقفيل مصرى .... بس انا كنت عاوز اعرف اية نوع ساعة الحرارة الى انت غيرتها واية مواصفاتها علشان انا عاوز اغيرها واعمل زى ما انت عملت لان الحرارة عندى بتوصل عند الشرطة الى فوق النصف وبتعديها... ارجو منك الرد وشكرا.
قديم 09-04-2013, 06:54 PM
شريف عز الدين شريف عز الدين غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحب شركة ماستر لاستيراد قطع غيار بريليانس
هواياتي: يمكنكم التواصل معنا عبر الفيس بوكhttps://www.facebook.com/pages/شركة-ماستر-لاستيراد-وتجارة-قطع-غيار-

الموقع: 30ش حافظ بدوى \ اخر شارع الطيران \الحى السابع \مدينة نصر \ بجوار محكمة مدينة نصر
شريف عز الدين is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed nagi مشاهدة المشاركة

انا كان عندى مشاكل فى حراره العربيه غيرت ساعه الحراره وشلت ترموستات الكوعه وخلاص انتهت المشكله لكن فى مشكله لسه ما اتحلتش لما بشغل نور العربيه الحراره بتعلى لكن مش بدرجه كبيره اوى يعنى لكن بتعلى مع تدرج النور من واطى لعالى ده غير انى كنت مركب زينون وكنت مفكره هو اللى بيعمل كده شلته وسخنت برضه واصلا نور العربيه دى زى الزفت .... لو حد يا جماعه عنده نفس العربيه دى يرد عليا لان الناس بتقولى هى كده
تعمل تنظيف كبلات الارضى اللى فى المحرك
واذا لزم الامر ضرورة تزويد كبلات اراضى اضافيه

شركة ماستر لاستيراد وتجارة قطع غيار السيارات الصينيه
باسعار منافسه وجوده عاليه
المهندس شريف عز الدين
30ش حافظ بدوى -اخر شارع الطيران - بجوار محكمة مدينة نصر -الحى السابع
للاستفتار والاتصال :01019653845 -01006328332 -01210004922 - 02/26712552
ويوجد لدينا فنيين متخصصين فى صيانه البريليانس