العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 04-12-2010, 04:33 PM
tom_gr tom_gr غير متواجد حالياً

tom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of light
افتراضي حد معاه مازدا 323 موديل 1982 من اسكندرية يقدر يفدنى

ياريت ياجماعة الى معاه مازدا 323 موديل 1982 من اسكندرية يقدر يفدنى فى الصنايعية الى بيشتغلوا فيها
سمكرى
كهربائى
ميكانيكى
وياريت اماكن قطع غيارها

ويسلام بقى لو يكمل الجميل ويقولى اخبار العربية دى ايه من تحمل وسفر ومتوسط سعر بيع وسعر قطع الغيار والصيانة وسعر اعادة البيع

افيدونى افادكم الله
قديم 08-12-2010, 08:57 AM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough
افتراضي رد: حد معاه مازدا 323 موديل 1982 من اسكندرية يقدر يفدنى

سلام

هوا أنا مش من الإسكندرية بس العربية كانت مع الأسرة 28 سنة هاهاهاها... يعني من ساعة منزلت في مصر

قطع غيرها رخيصة ومتوفرة في أي مكان , لو عاوز نصيحتي هو مشوار واحد للقاهرة عند واحد اسمه بلبل في القلعة عنده كل حاجة بس في واحد هناك اسمه موزه بلاش يلعبلك في العربية علشان أي كلام , المهم هو عنده كل حاجة العربية لانه متخصص فيها من زمان وكان خد دورة في العربية دي في اليابان ساعة لما نزلت 1982 تمام
وجمبه فيه كهربائي وكل حاجتها عندو استعمال وجديد.

أنا طبعا ماكنتش أعرفه بس هو ارخص واحد تعمل عندو صيانة وحافظ العربية صم.

سافر بيها وميهمكشي العربية دي حمالة قاسية وياما شالت بلاوي واللهِ بجد اصلا جدا .

عيبها الأساسي إن الكربراتر بتاعها حساس شويتين فلازم تكون دورة البنزين عندك دايما نضيفة من فلتر لتنك لتنضيف بوأبات ....إلخ...
الحاجة التانية اللي داواختني شوية كانت كابلات البوجيهات كانت ضابط من جوه فخد بالك علشان ده عيب ممكن يدوخك شويتين غير كده عربية ناعمه وبتشد جامد وسفينة من جوه

أستمع لأحلى تلاوات القران
http://www.tvquran.com
اللهم اغفر لي و لوالدي
قديم 08-12-2010, 07:02 PM
tom_gr tom_gr غير متواجد حالياً

tom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kae مشاهدة المشاركة

سلام

هوا أنا مش من الإسكندرية بس العربية كانت مع الأسرة 28 سنة هاهاهاها... يعني من ساعة منزلت في مصر

قطع غيرها رخيصة ومتوفرة في أي مكان , لو عاوز نصيحتي هو مشوار واحد للقاهرة عند واحد اسمه بلبل في القلعة عنده كل حاجة بس في واحد هناك اسمه موزه بلاش يلعبلك في العربية علشان أي كلام , المهم هو عنده كل حاجة العربية لانه متخصص فيها من زمان وكان خد دورة في العربية دي في اليابان ساعة لما نزلت 1982 تمام
وجمبه فيه كهربائي وكل حاجتها عندو استعمال وجديد.

أنا طبعا ماكنتش أعرفه بس هو ارخص واحد تعمل عندو صيانة وحافظ العربية صم.

سافر بيها وميهمكشي العربية دي حمالة قاسية وياما شالت بلاوي واللهِ بجد اصلا جدا .

عيبها الأساسي إن الكربراتر بتاعها حساس شويتين فلازم تكون دورة البنزين عندك دايما نضيفة من فلتر لتنك لتنضيف بوأبات ....إلخ...
الحاجة التانية اللي داواختني شوية كانت كابلات البوجيهات كانت ضابط من جوه فخد بالك علشان ده عيب ممكن يدوخك شويتين غير كده عربية ناعمه وبتشد جامد وسفينة من جوه
مع ان حضرتك ما اوفتش طلبى
انما تسلم ايدك يا صديقى على مجرد تعبك والرد عليا
شكرا مرة تانية
قديم 10-12-2010, 05:40 AM
didos didos غير متواجد حالياً

didos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud of

بص انا كنت بسال علي حاجتها من كام يوم قالولى فيه واحد فى فلمنج عنده كل حاجتها بس مش فاكر اسمه واكيد برضه فى ش صلاحا الدين هتلاقى ناس كتير
قديم 07-04-2011, 07:58 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة didos مشاهدة المشاركة

بص انا كنت بسال علي حاجتها من كام يوم قالولى فيه واحد فى فلمنج عنده كل حاجتها بس مش فاكر اسمه واكيد برضه فى ش صلاحا الدين هتلاقى ناس كتير
اسمه ياسين على ترام فلمنج
وفى الدكتور فى شارع سيف
وفى مؤسسة الرز فى فيكتوريا شارع جمال عبد الناصر

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice