العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى الاطباء

نادى الاطباء خاص بالموضوعات الطبية التى يضعها المتخصصون خدمة لباقى الاعضاء

قديم 01-04-2009, 12:56 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هذا حدث بالفعل

لا حول ولا قوه الا بالله
اكل بره كله مخاطر و المفروض الناس تاكل في بيوتها
يالا عن اذنكم
نازل اتعشيptmnlo123per122

حـازم خـضـر

قديم 01-04-2009, 01:51 AM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

[COLOR="Red"]الف سلامة لصديق حضرتك--
وبالمناسبة دية --احكى لكم ماحدث معى وفى محل بيتزا معروف الى حدا ما--لانة يقع فى الدور الارضى من الكايرو مول
وكنت بصحبة زوجتى واولادى الثلاث واعمارهم وقتها كان الكبير 7 سنوات والصغير 3 سنوات
وهذا الموقف حدث من ثلاث سنوات بالتحديد وفى اجازة الصيف
طبعا طلبوا ياكلوا بيتزا واتفقنا احنا الخمسة نطلب انواع مختلفة علشان نتذوق اكبر قدر ممكن مختلف وعلية طلبنا البيتزا وانتظرنا كثيرا ممكن ساعة وربع وعندما سألت عن سبب التأخير قالوا غلطة من الشيف وح يعملوها من جديد--وفعلا بعدها بشوية احضروا البيتزا-
وطلبت منهم الانتظار اتذوق انا اولا-- وبعد قضم اول قطعة فوجئت بالم غريب فى فمى وعندما وضعت يدى على فمى وجدت كمية دم غير عادية طبعا صرخت فى الاولاد ان لايقتربو من البيتزا ورميت كل ماكان فى فمى-- ونظرت الى البيتزات وجدت كمية زجاج على البيتزا كلها كبيرة جدا--الغريب بقى انى لما ندهت للى شغالين فوجئت بمدير المطعم بيعتذرلى وبيقوللى دية غلطة الشيف وانا قلت لة فعلا يغيرها لان لمبة الفرن فرقعت والبيتزا فى الداخل-- قلت لهم حظكم الحلو ان مافيش احد من الاولاد أكل منها
والا كانت هناك مصيبة ليهم وانا جرحى كان بسيط وجت سليمة--طبعا مادخلتش المطعم دة تانى الا من اجل شرب القهوة مع احد الاصدقاء المقربين لقلبى-- ولكن اكل مستحيل وكل ما اروح افكرهم بالموقف --
[/COLOR]

التعديل الأخير تم بواسطة m.genedy ; 01-04-2009 الساعة 01:53 AM
قديم 01-04-2009, 01:58 AM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

لا حول ولا قوه الا بالله
اكل بره كله مخاطر و المفروض الناس تاكل في بيوتها
يالا عن اذنكم
نازل اتعشيptmnlo123per122
هههههههههههه
حلوة -- ازيك يا استاذ حازم -- بالهنا والشفا
قديم 01-04-2009, 02:17 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

نفس الموقف صل معايا فى موءمن اسواء انواع الماكولات انا كلت من عندة سندوتش وبعديها بساعة تقريبا جالى نزلة معوية والقولون بتاعى تعب وبنت عمى حصلها نفس الموقف من عند مومن

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 01-04-2009 الساعة 04:28 AM سبب آخر: يرجى مراعاة اختيار الفاظ اقل حدة
قديم 01-04-2009, 04:01 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.genedy مشاهدة المشاركة

هههههههههههه
حلوة -- ازيك يا استاذ حازم -- بالهنا والشفا
استاذ جنيدي ازيك يا باشا
واحشني و الله فينك من زمان
مش
نازل مصر قريب ؟؟عاوزين نشوفك

حـازم خـضـر