العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 08-01-2009, 12:10 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاسد الجريح .... يصبح اكثر ضراوه ..... مازيراتي

أنا ماقصدش إننا نكسب بقية المنتديات
يعني هوه لما بي إم دبليو تنزل موديل يكون مثلا هو غاية بقية الشركات ويصبح علامه مميزه
ده يبقى معناه إنتهاء المنافسه أو ده يبقى عيب في حق بي إم ...........!!!!! طبعا لأ
لكن كل إللي أقصده إن على إعتبار إن المنتدى بتاعنا مجله عن عالم السارات بتتوزع عادي زيها زي سبورأوتو أو عالم السيارات أو ......................... .. إلخ
يبقى ليها حصة توزيعيه كبيرة إن ماكانتش الأكبر

يعني مثلا لو أنا بصمم فيلا أو عماره أو مبنى إداري .... أي حاجه يعني
أكيد أنا من غير مابقصد بحط نفسي في منافسه مع الآخرين إللي يمكن -بل أكيد- أنا معرفهمش فلما تصميمي يبان للنور ويتنفذ يا إما التصميم يكون محط أنظار الآخرين و يكون زيه زي غيره
هيه ديه روح المنافسه الشريفه للتميز ............... وعلى فكره ديه مشروعه جدا وكمان محبذه

أما بخصوص البدله فحضرتك معاك المحل كله
قديم 08-01-2009, 12:33 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

يا ريس انا بهذر والله .. زي ما قلت لك قبل كدا ....

اكيد طبعا كل واحد بيقدم احسن ما عنده ... و ده المفروض يكون في كل حاجه ... دينه ... شغله .... بيته ... تربيه ولاده ... وكل واحد و له اولوياته و معتقداته
وياسلام لما يبقى مصر موتورز احسن منتدى عربي ptmnlo123per171
والواحد يفخر انه عضو فيه ... زي كارنيه النادي الاهلي كدا .... مع انه اتغلب امبارح ptmnlo123per144

لكن مش حيبقى كله جد في جد ... لازم نهذر شويه يعني ... امال اسمه منتدى ليه
كفايه مشاكل الحياه اليوميه ...

طب ينفع ابدل البدله ببنطلونين جينز وبلوفر .....

صباح شريف معالي الباشا ptmnlo123per122

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 08-01-2009, 12:41 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المحل كله تحت أمرك ياباشا ptmnlo123per122
قديم 12-01-2009, 01:42 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

طب انا اقول ايه دلوقتى وانا جاى متاخر كده

اثنى على الموضوع طيب بما فيه من معلومات قيمة وصور رائعة واسلوب وصياغة ادبية سلسة تفوق الوصف ولا المشاركات القيمة زى مشاركة احمد كمال ولا الحوار الراقى اللى فى منتهى الذوق والتواضع بينكم

بصراحة محتار جدا

بس اللى اقدر اقولة ان المواضيع اللى زى ديه بتحسسنى شخصياً بسعادة لا تضاهيها اى سعادة وده لان المنتدى وانا شايفة لسه مبتدىء (6 شهور الان) قدر يجمع كوكبة نادرة من اعضاء قمم بجد فى رقى الحوار وقيمة ما يقدموه من موضوعات ترقى لمستوى اعلى بكثير من مجرد موضوعات فى منتدى

وديه اللى بجد بعتبرة القيمة الحقيقية للمنتدى واللى فى رائى الشخصى تفوق بكثير مواقع تانية سبقتنا زمنيا فى عدد الاعضاء او حجم المشاركات

وده اللى هيخلينا باذن الله فى السنة ديه نطمح بجد لاننا نستكمل تطوير الموقع ليصل لشكلة المطلوب كموقع متكامل ومجلة الكترونية تليق باعضاء ومواضيع زى ديه

تسلم ايدك يا سامح وشكرا لكل من شارك ptmnlo123per112

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 13-01-2009, 04:27 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

شكرا ابو نورا ... نورت الموضوع ... وربنا يقدرنا دايما و نعمل موضوعات كويسه تعجب الناس
ومن بعض ما عندكم يا ريس .... انت اهل الذوق و الاخلاق والتواضع
و مجيتش متأخرتش و لا حاجه ... هما الناس بس دخلو على البوفيه بعد الزفه على طول .... ههههه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 13-01-2009 الساعة 04:43 AM