العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 31-10-2012, 05:31 PM
cars admire
Guest

منقول BMW Gets DOUBLE Gas Mileage with Hydrogen Conversion Kit

Check http://DiscoverHydrogen.com for details. BMW Gets DOUBLE Gas Mileage with Hydrogen Conversion Kit

Get step-by-step instructions how to Convert Your Vehicle into a Hydrogen Hybrid and SAVE BIG $$$ ON FUEL costs, while cutting emissions in HALF.

Hydrogen Hybrid Conversion Plans show you how to build and install your own Hydrogen Generator system, producing Hydrogen On-Demand, as you need it. This technology has proven to improve gas mileage as much as 150% on both gasoline and diesel engine vehicles.

Get instructions and learn how to convert your vehicle at the website below:

http://DiscoverHydrogen.com

BMW Gets DOUBLE Gas Mileage with Hydrogen Conversion Kit

:36_ 13_6[1]:

التعديل الأخير تم بواسطة cars admire ; 31-10-2012 الساعة 05:59 PM
قديم 31-10-2012, 05:59 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: BMW Gets DOUBLE Gas Mileage with Hydrogen Conversion Kit

:T HUMBS~220:
برغم بساطه تكنولوجيا الهيدروجين ( واضح من الفديوهات ) .,. بس عشان تتنفذ عندنا في مصر حاليا مستحيل الا واحد مقتدر في دماغه انها لو باظت و انا متااااااااااااكد انها هتنجح بس ديت دماغنا المصريين او كاستثمار من رجل اعمال يقرر ادخال تكنولوجي H2 للبلد او ننتظر لما العربيات ديت نستوردها و ندفع الغالي و النفيس برغم اننا ممكن نعملها بسهوله و ده الاختيار الغالب ...

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 31-10-2012, 08:07 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

:T HUMBS~220:
برغم بساطه تكنولوجيا الهيدروجين ( واضح من الفديوهات ) .,. بس عشان تتنفذ عندنا في مصر حاليا مستحيل الا واحد مقتدر في دماغه انها لو باظت و انا متااااااااااااكد انها هتنجح بس ديت دماغنا المصريين او كاستثمار من رجل اعمال يقرر ادخال تكنولوجي H2 للبلد او ننتظر لما العربيات ديت نستوردها و ندفع الغالي و النفيس برغم اننا ممكن نعملها بسهوله و ده الاختيار الغالب ...
:0901 04~384:
قديم 02-11-2012, 06:28 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا باشمهندس دايماً بتمتعنا بروائع الابتكارات

بس انا متفق مع الدكتور فى ان الموضوع ده عايز واحد فدائى ده اللى بيركب البى ام بيخاف يركب لها زينون ميكونش اصلى فما بالك بنظام وقود هجين

بس من ناحية تانية لو فيه مركز خدمة ليه مصداقية نفذ حاجة زى كده وخاصة للبى امات القديمة اللى مواتيرها سفاااااااحة بنزين ممكن تلقى رواج بس طبعاً متكونش بتأثر على الإداء
وممكن يعمل منها ملايييييين والمكسب بالنص

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 02-11-2012, 02:38 PM
cars admire
Guest

حصرى رد: BMW Gets DOUBLE Gas Mileage with Hydrogen Conversion Kit

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا باشمهندس دايماً بتمتعنا بروائع الابتكارات

بس انا متفق مع الدكتور فى ان الموضوع ده عايز واحد فدائى ده اللى بيركب البى ام بيخاف يركب لها زينون ميكونش اصلى فما بالك بنظام وقود هجين

بس من ناحية تانية لو فيه مركز خدمة ليه مصداقية نفذ حاجة زى كده وخاصة للبى امات القديمة اللى مواتيرها سفاااااااحة بنزين ممكن تلقى رواج بس طبعاً متكونش بتأثر على الإداء
وممكن يعمل منها ملايييييين والمكسب بالنص
http://hhosuperpack.com/

AbOnOrA, DR/nktis

http://hhosuperpack.com/

الكلمات الدليلية
تقنية قادرة على تحويل الماء إلى وقود !, mileage