العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 28-03-2010, 03:57 PM
medomonier medomonier غير متواجد حالياً

medomonier is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز كتالوج ميجان 2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

صديقي اللدود tronky الكلام ده مش مظبوط وأسمح لي اوضحلك والزملاء ما يحتاج تصحيح في كلامك

لا النتشه إللي في الفتيس دي مش عاديه ولا حاجه ولا علاقة لها بطبيعة الفتيس الستبرونيك أبدا وهاقولك أنا بقول كده ليه حالا

أنا عملت الكلام ده قبل كده والنتشه ما رحتش وأتهايقللي أنها خفت لكنها برضه مارحتش والسوفت وير طلع مالوش دعوه بموضوع النتشه دي خالص
وهاقولك حلها أيه دلوقتي

هوه ده إللي بقلوه "ليس في الأمكان احسن مما كان" ههههههههه
بقى ياربي الناس تدفع في عربيه 160 ألف جنيه ويتقاللهم "ليس في الأمكان أحسن مما كان "؟

أستمتع بعربيتك يا meso76 وخليك مستعد دايما لاي مشكلة تقابلك عشان ماتتضايقش بعد كده
وبالنسبة لمشكلة الفتيس هاقولك الحل إللي أنا عملته وإللي من بعدها الفتيس بقى زي الفـُل

أنا طبعا كل مره كنت اروح فيها وأشتكي من العضة او النتشة غللي مخلاياني حاسس أني راكب عربية صيني (والله الصيني مابتعملش كده) المهم كل مرة يكون عندي عطل في حاجه واروح أصلحة أقول لهم على النتشة أو الرجة دي يقولولي هانغير سوفت وير هانغير زيت الفتيس هانغير 2 حساس أساميهم عندي في الفواتير هابقى اجيبهملك يقولولي معرفش ايه وايه ....
أخر مرة وديت العربيه ورفضت أستلمها إلا لما يحلو المشكلة دي نهائي إن شالله يغيروا الفتيس كله وزرجنت زرجنه مايعلم بيها إلا ربنا
وفعلا استجابوا وأحتجزوا العربية عندهم لمدة أسبوع كامل وكل يوم بتابع معاهم بالتليفون لحد ما المهندس "كريم" أتصل بيا وقاللي إنه توصل للحل وإن العربيه ماعدش فيها النتشة دي نهائيا

وفعلا الراجل صدق فيما قال والعربية دلوقتي زي الحرير

ولو عاوز تعرف بقى التفاصيل هابقى أقولك ......

نراكم الحلقة القادمة ptmnlo123per1127
يا باشا انا عندي c4 وعندي نفس المشكلة وعايز اعرف حلها

الكلمات الدليلية
رينو, رينو ميجان, renault, renault megane