العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-01-2011, 01:56 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimocyc مشاهدة المشاركة

الله عليكو يا رجالة مصر موتور..

بارك الله فيكم .. ومتجمعين ع الخير دائما - إن شاء الله -

شكرا ابو الاسعاد لنقله ادق تفاصيل المقابلة - حسستوا الواحد انو كان موجود فعلا -
مستنينك يا زعيم في مقابلة اسكندرية وادينا قربنالك المسافه علشان متكسلش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

هههههههههه
عيب عليك يا ريس ده سؤال برضو , طبعا الفيرنا وبص على مشاركة ابو نورا وإنت تعرف.
وبعدين هما بتوع الصينى كده بيخافوا يردوا فى وجودنا , يردوا بس وإحنا مش موجودين

يسلام عليك يا كومي باشا يا رافع راسنا وسط القارة الاسيوية واصبر عليا بس ان شاء الله هنخليهم ميشوفوش شكل الاسفلت في اسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

ههههههه
حازم دة حبيبى من زمان

هههههههههههههههههه

يا عم ده الراجل مبقاش عارف يصرفك ازاي دعك الفانوس ونسي يقرا الكتالوج بتاع العفريت ههههههههههههه
قديم 24-01-2011, 01:59 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

والله انا بحسدكم بس بالخير ان شاء الله وكان نفسي قوي اكون معاكم واتعرف بيكم ان شاء الله اكون معاكم فالاسكندريه والداون تاون مكان بعزه لاني استلمت العربيه حبيبتي من هناك والف شكر يابو الاسعاد شرفت الدلتا وشرفتنا يابرنس

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 24-01-2011 الساعة 02:41 PM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء لاختلاف المعني و تنبيه للعضو بمراعاه الدقه فيما بعد
قديم 24-01-2011, 02:03 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لا انا احتج يا كورسير لازم تيجى بفيفى عشان معتز عايز يعمل سبق بالجرار بتاعة
انا اتخنقت من ام مشاوريين طلعو عين ابوها والله مش عارف لسه ادينا هنشوف فيها ايه ربنا يستر الواحد صرف كل الفلوس اللي معاه في كارفور الله يحرقه وبعدين انا علي اخر الزمن اسابق جرار زراعي ليه حد قالك ان الفيرنا ديه توكتوك ولا ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ياريت والله تيجى معايا ياكورسير واقابلك فى اى حته ده انت تنور وزتى ياابوحميد ولو عايزنى ااطلعهالك الشقه عندك عشان تركبها اطلعهالك هههههههههه بس انت تؤمر بس ياكبييييير وربنا يطمنك على الجميله فيفى ويرزقك بزبون مطار ههههههههههههههههههههههههه هه

ههههههههههههههههههههههههه هههه

ياد بطل الفقراللي انتا فيه ده انا هلاقيها منك ولا من الشعب المصري كله كرهتني في لونها انا هغيره علشان اخلص من الشغلانه ديه

وتسلملي يا جميل انا لسه هشوف الدنيا ايه نظامها الاول هروح النهارده عند العفشجي اشوف فيها ايه ربنا يستر
قديم 24-01-2011, 02:03 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

وده فيديو كمان فى كافتيريا ابو سلامة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

وده فيديو من المقابلة

يا سلام ايه الفديوهات الجامده دى يا استاذ بدر

كريم على
قديم 24-01-2011, 02:34 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

والله انا بحسدكم بس بالخير ان شاء الله وكان نفسي قوي اكون معاكم واتعرف بيكم ان شاء الله اكون معاكم فالاسكندريه والداون تاون مكان بعزه لاني استلمت العربيه حبيبتي من هناك والف شكر يابو الاسعاد شرفت الدلتا وشرفتنا يابرنس

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 24-01-2011 الساعة 06:46 PM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء لاختلاف المعني و تنبيه للعضو بمراعاه الدقه فيما بعد