العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 07-04-2010, 02:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

كلامك طبعا صح يا سيف باشا
بس انا اعتقد انه لو مأجر لشركه محترمه زى شركات البترول او الوزارات الموضوع بيكون مختلف
ولا اصلا الشركات دى مش بتاجر غير سنه واحده ؟؟؟
البترول لا ياجر ال سنة واحد ونادر لما يكون سنتين وبيهلك السيارة ودة حقيقة لطبيعة شغلهم
قديم 08-04-2010, 06:42 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

شكرا على زوقك بااستاذ سيف وان شاء الله انا نازل اجازه قريب القاهره انا اصلى شغلى فى جنوب سيناء وهازورك فى مكتبك والشرف ليا يا هاكلمك قريب
قديم 08-04-2010, 05:52 PM
tito mohmmed tito mohmmed غير متواجد حالياً

tito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to all

ممكن رقم موبايلك
يا lol64
يارت جدااااااااااااااااااااااا
قديم 09-04-2010, 05:31 PM
egyptman_2000 egyptman_2000 غير متواجد حالياً

egyptman_2000 is on a distinguished road
النيو أكسنت ولا الأوبترا جديد من حيث التأجير

الفرق بين الاتنين فى السعر جديد .. مش كتير

فيا ترى الافضل من حيث

الكفاءة ... واستهلاك البنزين .. وسعر قطع الغيار

ولو حبيت اّجر العربية لشركة .. أى واحده بتفضلهم الشركات لانى هزنق نفسى فى الفلوس ومحتاج تسديد لسعر العربية بشكل أسرع ولا ال أفيو شغال بردو فى التأجير عادى ولا ايه ... ويا ريت تنصحونى بشركات محترمه اتعامل معاها فى تاجير السيارة وشكرا

انا محتااااااااااااار جدا وزهقت من التفكير بصراحة ptmnlo123per172

وعايز اخد رأيكم فى الموضوع ده وشكرا لكم
قديم 09-04-2010, 10:19 PM
Dr Endo farahat Dr Endo farahat غير متواجد حالياً

Dr Endo farahat is on a distinguished road
افتراضي رد: النيو أكسنت ولا الأوبترا جديد من حيث التأجير

النيو اكسنت احسن من الاوبترا من حيث النعومة وعدم اكلان البنزين وواسعة ولكن الاوبترا قطع غيارها متوفرة عن النيو اكسنت ولكن شركات البترول وشركات السياحة تفضل الاوبترا.وانا افضل شخصيا النيو اكسنت وانا معى الاثنين.

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا