العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 05-04-2010, 04:22 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ااجر لامبورجينى

يا باشا انا ممكن اأجرلك فراري 133 موديل 79 ومش هتتكلف السعر ده وهاعمل معاك واجب
هتبقي في الويم 25 جنيه مصري ومن غير فصال بس بسواقها عشان بخاف عليها

معلش محدش يتريق واللي معايا فسدقي مش احمر

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 05-04-2010, 05:04 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

أنا بس عايز أعرف إيه الضمانات فى الحلات اللى زى دى
يعنى صاحب العربية بياخد شبشب المستأجر كتأمين
و لو رجعها متأخر شويه يذنبه

قديم 05-04-2010, 05:24 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansoub504 مشاهدة المشاركة

يا باشا انا ممكن اأجرلك فراري 133 موديل 79 ومش هتتكلف السعر ده وهاعمل معاك واجب
هتبقي في الويم 25 جنيه مصري ومن غير فصال بس بسواقها عشان بخاف عليها

معلش محدش يتريق واللي معايا فسدقي مش احمر
طب وايه الضمانات علشان بشاور عقلى
قديم 05-04-2010, 05:24 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

ptmnlo123per111ممكن اتصورجنبهالوسمحتم عشان اقارن بينهاوبين عربتى فيات 1100
قديم 07-04-2010, 02:54 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

تمام يااستاذ سيف وشكرا على ردك بس ليا سؤال
انا مش طالب مثلا 300 فى الميه مكسب بعد خمس سنين انا كل اللى طالبه ان فلوسى تندفع فى ميعادها والعربيه تعامل باحترام من قبل الشركه اللى هااجرلها على فكره العكس هو اللى بيحصل
المدام عندى بتشتغل فى شركه بترولكبيره جدا وهى اللى بتحذرنى انى اعمل الموضوع ده وبتحكيلى كم المشاكل والخناقات من اصحاب العربيات لحد مايسحبوها من الشركه وان معظم العربيات بعد سنه واحده بتشخلل
ومع ذلك الموضوع فعلا لانه مكسب حلال ومشروع مغرى انا بفكر فيه بجديه بس برضه خااااااااااااااااايف
واعتقد ان ناس كتير فى نفس خوفى وحيرتى دى ولا ايه ياشباب؟

انا قريت كل المواضيع اللى اتكتبت فى القسم هنا وفى منتديات تانيه واعلانات ماليه النت ومافيش حاجه برضه مشجعانى ولا مطمنانى

منتظر ردك يااستاذ سيف وناس كتيييييييييير قوى مستنياه انا عارف
ممكن تقولى رقم تليفونك او تشرفنى فى مكتبى نتحدث واوريك تجارب عملية وعربيات واوريك الشغل بيكون ازاى واية ترتيباتة وكمان تسال كل ال انت عيزة وتعرف كل شى
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا