العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 03-04-2010, 11:37 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ااجر لامبورجينى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههه

تعالالى يا باشا و انا اتصرف لكم فى حتة بس مش أكيد هتبقى موديل السنة ... ممكن موديل سنتين تلاتة فاتو .... لو قشطة معاك كلمنى شكرا ..

هههههههههههههههه
ههههههههههههههه
خلاص استني مننا تليفون و حنيجي قريب اويptmnlo123per122
علي فكره اللامبورجيني كانت بتتأجر في الامارات ب 7000 درهم في اليوم الواحد يعني حوالي 10 الاف جنيه
و بيني و بينك فكرت مره اعملها لكن رجعت عن قراري لاسباب عائليه خارجه عن ارادتيptmnlo123per1106

حـازم خـضـر

قديم 04-04-2010, 12:02 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه
خلاص استني مننا تليفون و حنيجي قريب اويptmnlo123per122
علي فكره اللامبورجيني كانت بتتأجر في الامارات ب 7000 درهم في اليوم الواحد يعني حوالي 10 الاف جنيه
و بيني و بينك فكرت مره اعملها لكن رجعت عن قراري لاسباب عائليه خارجه عن ارادتيptmnlo123per1106
فل يا باشا مستنى تليفونك هههههههههه
و لو عاوزين فيرارى 430 أو كاليفورنيا كله موجود ماتقلقوش
و انا فكرت اعملها برده يا باشا و هى هنا ارخص شوية وى ما قلت لك .. بس قلت ادفع 8000 جنيه فى يوم واحد علشان اجرب عربية؟؟؟؟؟ ده سفه رسمى يا معلم
و ربنا يسترها معانا جميعا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 04-04-2010, 12:05 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

طب لو حتدفعهم علشان تجرب الAMG حيبقي سفه برضه ولا لاء؟؟

حـازم خـضـر

قديم 04-04-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

والله يا باشا لو علشان اجرب صاروخ فضائى عاملاه ناسا .... يبقى سفه برده
هيكون فيها ايه زيادة يعنى ... بتجمع اسرع و بتفرمل احسن و بتاخد الملفات من غير ولا سنة ميل و فرشها من احسن جلد فى العالم و قعدتها تحسسك بالطيران...
تجربة لا تنسى ... بس لما تكون ببلاش ...........
انا حتى لو مليونير مش هاروح اجربها بفلوس ... ممكن ابقى اعملها تست درايف فى المعرض و لو عجبتنى قوى هشتريها و اخلص

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 04-04-2010, 12:19 AM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light

ياجماعه فندف الفور سيزون جايب عربيه بوريش كايين ال4*4 موديل جي تي اي ايجارها في اليوم بس 15000
مع العلم انه العربيه هو مشتريها مستعمله من دبي

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا