العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-02-2010, 01:35 AM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future
افتراضي رد: المقابلة الجاية (الجمعة 19 فبراير)

وعنوان فرع الجيزة ايه

قديم 16-02-2010, 01:41 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

لا للاسف لسه مافيش فرع فى الجيزه .. علشان كده انا قلت لو مالقيتوش مكان فى الجيزه
احنا فروعنا فى المعادى / مصر الجديده / التجمع الخامس / العباسيه / عباس العقاد / مساكن شيراتون
وانا مدير فرع مساكن شيراتون
وياريت مره اتنيه تقبلوا دعوتى.. هكون بجد سعيد
قديم 16-02-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

وشكرا تيتو بوى على اهتمامك
قديم 16-02-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

شكرا ليك انت على دعوتك بس مساكن الشيرتون بعيده شويتين عنى انا فى الهرم عموما ربنا يسهل ونتفق على مكان

قديم 16-02-2010, 01:56 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

لو تسمحولى انا عندى اقتراح لو مقدرتوش توصلوا لمكان فى الجيزهptmnlo123per1127
انا مدير فرع فى شركة مطاعم بريجو
وعلشان عارف ان كتير منكم ممكن مايكونش عارفها اسمحولى اقولكم ان بريجو دا توكيل ايطالى ليه 6 فروع بس فى القاهره وانشاء الله على اخر السنه السابع برضه هيفتح فى القاهره والثامن فى اسكندريه
فلو سمحتولى ان المقابلة الجايه تكون فى المطعم عندى
الجو فى الفرع ظريف والصاله بتاعته كويس تشيل 20 فرد وفيه شاشة lcd
والله دا مش اعلان لشغلى ولا مش لاقيين اللى نبيعلهمptmnlo123per1101 بس انا حابب انى استضيفكم عندى واتعرف على كل اعضاء مصر موتورز الجامدين جدا
وماتخافوش مش هندفعكم كتير ( والله لو بايدى كنت خليته فرى)ptmnlo123per182
ودا لينك فيه كل انواع الاكل اللى احنا بنقدمه
http://www.otlob.com/restaurantMenu.aspx?Res=1 21550&Prov=121500&Area=75544
http://wikimapia.org/3503880/ar/%D9%...8A%D8%AC%D9%88
ارجوا انكم تقبلوا دعوتى
ومستنى الرد
الف شكر ليك يا استاذ ميدو علي الدعوه الرائعه دي
و ان شاء الله المره الجايه نبقي نعمل المقابله عندك
بس يا ريت تداوم معانا و ما تقطعش بس

حـازم خـضـر