العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 26-12-2009, 02:54 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيد ميلاد الدكتور بولبولان

يبدو والله أعلم ان الموضوع انقسم الى موضوعين ! علشان فيه تعليقات فى الموضوع ده لحبايبى

الآعضاء و ردود عليهم و كذلك فى الموضوع الآخر ! و يبدو أنه تعذر جمع الموضوعين على بعض !

لذلك تجدوا الآخ أحمد كامل مشكورآ كتب فى المشاركه رقم 11 من هذا الموضوع Forward الى موضوع

عيد ميلاد " أبو الفصاد " فاذا ضغطتم عليه ستجدون نفس الموضوع بس بالتعليقات الآخرى ! وشكرآ لكل من

ساهم بكلمة طيبه و كل عام و أنتم بخير !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 26-12-2009, 02:55 PM
الصورة الرمزية مظهر صفوت
مظهر صفوت مظهر صفوت غير متواجد حالياً
من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مخرج بالتليفزيون المصرى
هواياتي: القراءة.. وتشجيع الاهلى بجنووووووون

مظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud of

ptmnlo123per1 54 كل سنة وانت طيب يا دكتور وعقبال 1000سنة . وتحية لكل من شاركك عيد الميلاد . وعلى فكرة انا شايف ان المشيب زادك نورا على نور علشان كده انا فهمت ليه فى توقيعك بتكتب الا ليت الشباب يعود يوما فاخبره بما فعل المشيب؟؟
قديم 26-12-2009, 03:06 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

عملوها الوحوش

ياريتى كنت معااااااهم ياريتى كنت معااااااهم

ptmnlo123per197ptmnlo123p er1125ptmnlo123per1100
ptmnlo123per191

فعلا يا ريتك كنت معانا ! كنا طبعآ مفتقدينك ! ولكن كل شىء نصيب ! و احنا لو كان فينا حد قادر يفتح
عينه كنا جينا زرناك ! ptmnlo123per1106لكن طبعآ الراحه للمريض أبرك ! شفاك الله و عافاك !

صدقنى العلاج بالموز بيجيب نتائج هايله !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lighting_Mody مشاهدة المشاركة

كل سنه وانت طيب يا دكتور والله العظيم لو كنت اعرف كنت جيتلك من طنطا مخصوص وكنت جبتلك حلاوه من عبد الفتاح مرزوق..

الف شكر للساده الزملاء على مجهودهم الرائع
ما فيش مشكله يا مودى ! أنا بأعمل عيد ميلاد كل 3 شهور ! " مستنيين الحلاوه " ! يا حلااااااوه !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

كل عام والدكتور عبد السلام بخير وصحة وسعادة
أدام الله المحبة والصداقة
وأنت بخير يا دكتور تامر و فعلا ليس هناك أهم من المحبه و الصداقه الا الصحه و السعاده !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king mimo20 مشاهدة المشاركة

ربنا يديم المحبة اللى شايفنها دى بين كبار اعضاء المنتدى
آمين يا رب العالمين ! عايزين نبقى نشوفك بقى فى المقابلات الجايه !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fezo مشاهدة المشاركة

كل سنة و انت طيب يا دكتور و عقبال 100 سنة:12BF16~16 6:

أه لو كنت أعرف كدة يا دكتور كنت جيت من الأسكندرية على طول عشان انت بجد غالى عندنا أوى
شكرآ يا صديقى ! ممكن أعملها أنا و أغزو الاسكندريه ! بس أكلم مين فى شعب الاسكندريه و فين ؟؟
بس عندى حاجة عاوز أفهمهاptmnlo123per1127
ازاى دكتور و بيشرب سجاير!!!!!!!
هى مش مضرة بالصحة برده و لا أنا مش واخد بالىptmnlo123per1115

انا بقى بكره السجاير جدا و بشمها من على بعد كيلو
و هى لا تختلف عندى عن الخمر و المخدرات
يا دكتور بلاش السجاير دى حراام (خدها نصيحة من ابنك الصغير)
عندك حق ! بس كل شىء بأوان !

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 26-12-2009, 05:25 PM
الصورة الرمزية ganash
ganash ganash غير متواجد حالياً

ganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1111كل سنة وانت طيب يا دكتور وعقبال 100سنة

قديم 26-12-2009, 08:11 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

كل سنة و حضرتك طيب يا دكتور و عقبال 100 سنة في صحة و سعادة

IBIZA