العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 12-12-2009, 10:15 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

بس يا برو ايه اخبارك بعد الغرزه و الهاند اللى خدناهم فى الاخرهاخليك انت تحكى عنهم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

بصراحه يا احمد انت لعيب

الغرزه دي لو كنت انا اللي خدتها كنت خيشت بنسبه 120 %
اما الهاند
استااااااااااااااااااااذ يا وديع
بس كلام بجد
نفسي اشوفك في بورسعيد قريب

واضح ياقرصان ان برومادا لسه مخضوض من الغرزة اللى حصلت ولفة العربية بالهاند عند الكارو

عشان كده مش قادر يحكى عنها بالتفصيل

وانا بقى هاسيح واقول ......... اصل بصراحة منظر مادا وهو نازل من العربية مش ممكن يتنسى

واليكم الوصف التفصيلى لاحداث الغرزة الجنان

الساعة حوالى واحدة ونص بالليل بعد ماخرجنا من الكافيه ووقفنا برة شوية

كان الموجود ساعتها وائل و م / شريف شاكر وحبيبى زوما وايمن باشا بوند وقائد العمالقة سومو والقرصان احمد كار وابو العربى برومادا ...... والعبد لله

حبيبى ابو العربى طلب من القرصان لفة بعربيته فيفى ....... وطبعا بعد ما ابو العربى قعد فى العربية وطلع بيها لورا وقدام خطوتين !!!!

لاقينا القرصان قام مقرصن عليه وركب هو ....وابو العربى جمبه

وفى لمح البصر لاقينا فيفى طايرة بالاتنين ....... وداخلين على حتة ضيقة وعلى يمينه عربية راكنة وعلى شماله عربية كارو بحمار ماشية بتتمخطر

وعلى طريقة القراصنة الكبار ....... القرصان مرق وبرق بين الكارو والعربية التانية وف لمح البصر شد الهاند ف حتة يادوب تاخد العربية بالعافية

ولفت فيفى حوالين نفسها وكنت سامع صوت عمال يعمل ...... بوم بوم بوم بوم بوم بوم

اتاريه صوت دقات قلب ابو العربى واصل لحد عندنا من مسافة 300 متر تقريبا

ويادوب فيفى وقفت لثانية وهووووب طارت من على الارض طير وجت علينا والهاند اشتغلت تانى ولفة على خفيف

ونلاقى كلنا ابو العربى طالع من الشباك بيصوت باعلى صوت

هو بيقول من الفرحة !!!!!

واحنا هانمشيها انه صوّت من الفرحة !!!!!!!!!!!

بس ياترى هو ركبه كانت بتخبط فى بعضها من البرد .......والا من الفرحة !!!!!!

ووقفنا بعديها حوالى ربع ساعة فى جو اقرب للتلاجة وبعديها سلامات وتحيات وتصبحوا على خير ونتقابل تانى على خير

والكل شد الرحال....... الى جزيرة القطن ....... ودفا البطانية واللحاف

كان معكم فى الوصف التفصيلى على احداث الغرزة

صلاحمنتيشى

احد اضلاع مربع الهلاك

من داخل جروب مصر مووووووووووووووووز

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 13-12-2009, 02:23 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

واليكم الوصف التفصيلى لاحداث الغرزة الجنان

حبيبى ابو العربى طلب من القرصان لفة بعربيته فيفى ....... وطبعا بعد ما ابو العربى قعد فى العربية وطلع بيها لورا وقدام خطوتين !!!!

لاقينا القرصان قام مقرصن عليه وركب هو ....وابو العربى جمبه

وفى لمح البصر لاقينا فيفى طايرة بالاتنين ....... وداخلين على حتة ضيقة وعلى يمينه عربية راكنة وعلى شماله عربية كارو بحمار ماشية بتتمخطر

وعلى طريقة القراصنة الكبار ....... القرصان مرق وبرق بين الكارو والعربية التانية وف لمح البصر شد الهاند ف حتة يادوب تاخد العربية بالعافية

ولفت فيفى حوالين نفسها وكنت سامع صوت عمال يعمل ...... بوم بوم بوم بوم بوم بوم

اتاريه صوت دقات قلب ابو العربى واصل لحد عندنا من مسافة 300 متر تقريبا

ويادوب فيفى وقفت لثانية وهووووب طارت من على الارض طير وجت علينا والهاند اشتغلت تانى ولفة على خفيف

ونلاقى كلنا ابو العربى طالع من الشباك بيصوت باعلى صوت

هو بيقول من الفرحة !!!!!

واحنا هانمشيها انه صوّت من الفرحة !!!!!!!!!!!

بس ياترى هو ركبه كانت بتخبط فى بعضها من البرد .......والا من الفرحة !!!!!!
انا اول مره حد يشد هاند و انا راكب جانبه ( انا طول عمري اللي بشد الهاند )
و اول مره اشوف حد بيعمل غرزه بالجمال ده ( بالمسطره يا معلم )
و كنت خايف علي عربيه القرصان لحسن تخيش

و طبعا يا صلاح شرح وافي للغرزه و الهاند
و كان نفسي اشد هاند بعربيتك
بس ليا سؤال
انا ممكن اسمي عربيتي ايه ؟
هي عموما لونها اصفر ( لون غبي )

قديم 13-12-2009, 02:51 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

مقابلة من أروع ما يمكن

مش هاقدر أذكر أسماء عشان هنسي ناس كتير

بس اخص بالشكر سومووو علي امتاعنا بعصابة أوبل و علي رأسهم أحمد باشا علاوي و كمان الأخ العزيز باشمهندس شريف شاكر اللي كان نجم المقابلة

و الأخوة الأعزاء القدامي و علي رأسهم حازم خضر ( عايزين نعمل مغامرة جديدة يا حزوم) و ايمن باشا عبد الرازق ، ايمن انتا برده مطلوب في مقابلات ميني و القائد بوب الجامد و أحمد كار حبيبي اللي مغرقني بجمايله و د/عبد السلام جاري في النزهة الجديدة و المفروض يا دكتور تقابلني كتير طول مانتا في مصر إن شاء الله مقابلات ميني ، نصاية كده كل كام يوم علي مقاهي النزهة ، و م / أحمد كامل ،، و لذالت عند وعدي نطب علي سامح مع بعض في أي وقت ( انا اتفرجت معاه النهاردة علي ماتش الأهلي و الاسماعيلي ) ، و نور بيجو الأخ العزيز ،، و فادي باشا طبعا ،، و سيف باشا اللي مبيتأخرشي في مساعدة حد و كوكي العسل و ابو نورا طبعا قبل الكل ،، أنا أكيد نسيت حد بس يعذرني بقه معلهشي

و طبعا اتشرفنا برؤية صلاح باشا و مش اخر مرة ان شاء الله ،، برومادا شاب ممتاز مليان حيوية و نشاط و فكر ،، تيفا كينج ،، و أ/ ابراهيم داوود ،، و ناس تانية كتير أكيد الذاكرة مش سايعهم

و افتقدنا طبعا شريف باشا المصري و باااايووووو و إسلام جلال و إسلام شاهين و سامح رمزي

قديم 13-12-2009, 03:04 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

فعلا يا احمد باشا احسن حاجه عملتها انك ما قولتش اسامي
بس و الله ابن حلال كان لسه انهارده في دماغي اني اكلمك اقولك
عاوزين نطلع مغامره زي مغامره يناير اللي فات كده
تعالي نرتب و نشوف عيشو و نطلع نقصي يومين
نستريح من جو العكننه و الاحباط و الشغل النايم لحد ما ربنا يفرجها

حـازم خـضـر

قديم 13-12-2009, 03:06 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

برومادا شاب ممتاز مليان حيوية و نشاط و فكر
الله يخليك يا احمد باشا
بس انا زعلان اني متكلمتش معاك كتير
بس بجد المقابله احلوت كتير لما انت جيت
و ان شاء الله تتعوض المقابله الجايه
بس ابقي تعالي بدري شويه