العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 06-12-2009, 05:11 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المقابله الجاية يوم الجمعة الجاية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

لسه كنت بقول يا صقر باشا احنا بنقعد والله لحد الفجر ساعات (بس ده فى الصيف) وفى مقابلة الهيونداى اللى فاتت ماشيين لما المحل شطب فاحنا قاعدين متقلقش بس اوعى انت تنسانا بس اصل بدام فيها عزومات عائلية يبقى اكل وانتخة وهتكسل تيجى عامة لو فيها اكل هات الاكل معاك واحنا هنتصرف ptmnlo123per1147
ان شاء الله اجى علشان بجد انا نفسى اتعرف على الناس الحلوه دى كلها
ربنا يسهل و يكونو عاملين اكل ليا انا ptmnlo123per111

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 06-12-2009, 05:12 PM
michohat michohat غير متواجد حالياً

michohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud of

ان شاء الله ناوى اجى بس العربية متدقش معايا حركه من اياهم

Magdy Moharam
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية
تلاوة رائعه للشيخ / احمد العجمى
http://www.megaupload.com/?d=LGN69J4S
قديم 06-12-2009, 05:20 PM
الصورة الرمزية محمد مجدى رينوهاوى
محمد مجدى رينوهاوى محمد مجدى رينوهاوى غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من مصر
التخصص العملى: Oracle DBA
هواياتي: Driving fast

محمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to behold

السلام عليكم جميعاا
ان شاء الله يا ابوا نورا انا جى واكيد كمان انا جى ههههههههههه اصل انا لسة كنت بتكلم مع البوب الجامد على موضوع ان احنا نعمل مقابلة قريب والحمد لله لقيتك بترد على طول وبتقول ان فى مقالبة الاسبوع دة على طول كدة الحمد لله على شان الواحد نفسوا يلاقى احبابة واصحابة الجدد من مصر موتورز ptmnlo123per1105 ادونا فرصة بقا بس ياريت كمان الى يقدر يجى بجد فى اليوم دة يجى وميكسلش على شان الواحد نفسوا يشوف اصحابوا الجدد بجد ويتقرب منهم يفيد ويسفيد على الطبيعة

العربية الى حيلتى اتباعت ptmnlo123per144

صمتي لا يعني جهلي بما يحدث
ربما
ما يدور حولي لا يستحق التعليق!

ptmnlo123per1127
قديم 06-12-2009, 05:48 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

michohat تيجى بالسلامة ان الله ومحصلش حاجة ولو حتى من غير عربية المواصلات للشيراتون سهلة على فكره انا نفسى هاجى مواصلات وممكن تقولنا هتيجى منين ونظبط تيجى مع حد

محمد باشا انت تأمر نشوفك على خير ان شاء الله انت وبوب الجامد طبعا

ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-12-2009, 05:50 PM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

مجمعين على الخير دائما يا رب