العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 11-10-2010, 07:28 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجىو المشرف بالرد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HANYHANY مشاهدة المشاركة

عاوز عربيه هيونداى النترا2008منولحاله جيده جدا بكام تكون ومكن ادفع منها 20الى30الف جنيه كام يكون الباقى وكم يكون القسط الشهرى

ممكن اعرف ضمنات حضرتك اية وحضرتك من القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 03-11-2010, 07:55 PM
هيثم فريد هيثم فريد غير متواجد حالياً

هيثم فريد is on a distinguished road
للاهمية استاذ/ سيف برجاء الرد

االسلام عليكم انا عاوز اجيب لوجان فول اوبشن وعاوز ااقل قسط ممكن تعرفنى ااقل قسط كام من فضلك انا هدفع مقدم 58000 وشكرا 0102460577 دة موبيلى
قديم 21-12-2010, 07:50 AM
كيلاني كيلاني غير متواجد حالياً

كيلاني will become famous soon enoughكيلاني will become famous soon enough
للاهمية رأي في الأستاذ سيف بصراحة

من كام يوم عقدت العزم علي شراء سيارة تريوس عن طريق الاستاذ سيف وكنت خايف لأني معرفش الاستاذ سيف إلا عن طريق المنتدي .
و صليت استخارة وتوكلت علي الله و قابلت الاستاذ سيف و جاوب بصدر رحب علي كل استفساراتي كما عودنا علي استفسارات التليفون
أما الجديد و اخر ما كنت اتوقعة من تاجر هو أن ينصحني بعدم شراء السيارة و قال لي " شوف الاول حد في منطقتك عندة نفس العربية و اسألة بيصلح فين و قطع الغيار بيجيبها منين خصوصا انك من المنيا واذا لقيته مرتاح في دول تعالي و خد العربية"
ونصحني نصيحة " لو مستعد تدفع 50 أو 55 الف في عربية مستعملة ادفعلك 67 الف و هات لانوس او فيرنا او BYD وانت هاتقسط يعني مش هاتفرق معاك بالعكس المقدم هايقل و مدة القسط هاتذيد عن المستعمل"
كل الشكر و الاحترام للأستاذ سيف و انا اسف علي التاخير لأن الكلام ده فات علية 9 ايام بس الشغل و ظروفة
قديم 21-12-2010, 08:28 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رأي في الأستاذ سيف بصراحة

شكرا على نقل تجربتك مع الاستاذ سيف
وقولنا استقريت على ايه؟

قديم 21-12-2010, 08:38 AM
كيلاني كيلاني غير متواجد حالياً

كيلاني will become famous soon enoughكيلاني will become famous soon enough
افتراضي رد: رأي في الأستاذ سيف بصراحة

انا محتار بين لانوس جديدة من منصور تقسيط مباشر 50% مقدم يعني حوالي 34 الف أو هيوندي اكسنت مستعمل و اخلص