العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 06-03-2014, 04:55 PM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all
افتراضي رد: فتحه سقف للانوس

الله ينور عليك

مصطـفـى النـــاظـر
"مصري و أفتخر"
قديم 30-03-2014, 12:51 PM
fesal.almasry fesal.almasry غير متواجد حالياً

fesal.almasry will become famous soon enoughfesal.almasry will become famous soon enough
صيانة رد: فتحه سقف للانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي بانوراما مشاهدة المشاركة

استاذى العزيز انا مااعرف كم تتكلف بالظبط لانى بصراحة انا انا كنت باشتغل فى السعودية وكنت بقصها فى التوكيل ال كنت باشتغل فية وكانت تتكلف فى السعودية حوالى الفين ريال سعودى وانا الان نزلت مصر واستقريت هنا وفتحت ورشة فى نفس المجال وانا بقصها واركبها واعمل الكهرباء لها واعدل الفرش من الداخل يعنى اعملها من الالف الى الياىاما تكلفتها لااعرف بالظبط لانى لسة مااعرف اين تباع انا اذا احد جابها هو انا اقص الصاج واركبها وكل شى يلزمهاواعطية ضمان على التركيب وضمان على عدم دخول ماء الى الداخل لمدة عشرة سنوات وضمان على عدم حصول باروما حول الفتحة ايضا بنفس المدة ورشتى هى الورشة الالمانية ببرج العرب اسكندرية وتلفونى هو 01026565740 او 01009523371
هل ممكن بعد أذن حضرتك تذكرلنا مده التركيب يعني لازم العربيه تبيت عندك ولا تخلص في نفس اليوم
وهل حضرتك عندك صور لسيارات انتا عدلتها بأيدك؟
قديم 30-03-2014, 01:05 PM
الصورة الرمزية مصطفى-حسن
مصطفى-حسن مصطفى-حسن غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحب محل
هواياتي: غطس حر

مصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant futureمصطفى-حسن has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal.almasry مشاهدة المشاركة

هل ممكن بعد أذن حضرتك تذكرلنا مده التركيب يعني لازم العربيه تبيت عندك ولا تخلص في نفس اليوم
وهل حضرتك عندك صور لسيارات انتا عدلتها بأيدك؟
سؤال وجية جدا

صفحتى على الفيس https://www.facebook.com/profile.php?id=1000015256 47162
قديم 11-04-2014, 01:20 AM
مصطفي بانوراما مصطفي بانوراما غير متواجد حالياً

مصطفي بانوراما is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى-حسن مشاهدة المشاركة

سؤال وجية جدا
السلام عليكم ارجو مراجعة كلامى جيدا انا قلت اننى اقصها واركبها واعدل الفرش فى يوم واحد اما الصور ماعندى صور لسبب بسيط اننى كنت شغال فى السعودية وماعندى صور وال عايز يتاكد اننى كنت شغال فى مركز كبير فى السعودية هو مركز نجد للتنجيد وقص وتصليح الفتحات يكتب فى جوجل (ابو فهد 0508901315)ويدخل ويشوف ردود الناس وتفاعلهم مع مركز نجد للتنجيد وصيانة الفتحات وقصها وان لو شغلى مش كويس مش ممكن ان اعطى ضمان عشرة سنوات على شغلى وشكرا