العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > السيارات السوبر

السيارات السوبر مخصص للسيارات الرياضية والسيارات الفاخرة

قديم 29-03-2010, 10:29 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن بورش باناميرا الجديدة

خلي بالك يا كيمو
دي ال 4S اومال التيربو هتعمل ايه
و في انتظار التيربو S

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 29-03-2010, 10:35 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

يا باشا عارف
بس انت هاتلى بناميرا عادية كدة و انا اقطعهالك فى الدراج ريس .... هههههههههههه
و التيربو و التيربو اس دول يا باشا اقل حاجة من الامريكانى تشد معاهم هى ZR1 اللى هى اعى حاجة يعنى .. هههههه
بس هو المفروض ال SRT8 اعلى من البناميرا ب 20 حصان... تفتكر لو كانت دودج ولا كرايسلر سيدان يعنى كانت البناميرا برده اللى هتطلع ؟؟؟؟؟
انت عارف انا مش مع الامريكانى ضد الالمانى طبعا .... بس الواحد بيحب دايما يكون عارف الحقائق و فاهمها

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 16-04-2010, 03:34 AM
midoeagle midoeagle غير متواجد حالياً

midoeagle is on a distinguished road

عربيه فى منتهى الروعه شكرا على المجهود يا جميل
قديم 16-04-2010, 04:45 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
رد: تقرير عن بورش باناميرا الجديدة

كريسلر الحقيقة هي تعتبر أكبر ماركة عربيات في مجال البحث العلمي والتطوير للسيارات هي ليست ملكة لكريسلر ودودج وجيب بس ديه فيها مركز بحث يعتبر من أكبر المباني في العالم وهو أقرب في الحجم من مبنى THE empire state الحقيقى من تجربتي لسيارة والدي القديمة الكريسلر 300m هي عربية خيالية لكن قطع غيارها غالية جدا ديه كانت ماشية 240 ألف كيلو متر وما شاء الله أسد لكن والدي باعها عشان قطع الغيار كان المفتاح لو ضاع عشان الواحد يجيب نسخة جديدة يدفع 1000 جنيه وأنا ركبت قبل كده المرسيدس e240 موديل 2002 مع والد صاحبي قبل كده ليست مريحة مثل الكريسلر وبرده ركبت عربية خالي القديمة كانت مرسيدس c180 موديل 2002 وكانت صعبة في القعدة مقارنتا بالكريسلر الكريسلر تحس إنك مش قاعد في عربية كأنك قاعد في شقتك من الراحة والكريسلر بتاعت والدي كانت 1999 يعني قديمة قوي وشكلها كان سابق عصرها 10 سنين هي عربية أسطورة كان شكلها أحسن من السيفيك والاكورد والكامري الجديدة وكان نفسي اركب ال 300c اللي هيا موديل بعد 2005 هي عربية أسطورة مستوحاه من الرولزرويس هناك سيارة كريسلرواحدة كانت سيئة وهي نقطة سوداء في تاريخ كريسلر وهي الجيب شيروكي قبل سنة 2000 كانت اعدتها ناشفة قوي ومعلومة الامريكاني ميتركبش أقل من 3200 سي سي لان الامريكاني جامد في الاحجام الكبيرة بس أنا نفسي أبونورا يعمل قسم للدودج عشان إن شاء الله والدي هيجيب دودج رام 2010 وعاوز أبقى أعمل عنها تقرير وفيديوهات بنفسي لكن أنا مقلتش إن الياباني والكوري والالماني وحشين الياباني يمتاز بالسيارة الحجم الصغير والجيب الحجم الكبير جدا زي الاند كروزر والكوري جامد بعد انضمام المصمم بتاع سيارات اودي لكيا الأمانة كيا سيراتو هي عربية جميلة لكن هي نفس امكانيات اللانترا فرق الشكل وبعض الكماليات الداخلية فقط لكن نفس الامكانيات

الالماني عربيات وهمية لكن أنا من وجحت نظري مرسيدس تمتازبـ S CLASS وكل العربيات السبور وbMW زيها والاودي حكاية تانية لكن مش واخدة حقها في مصر وعلى فكرة فولكس فاجن هي الشركة الام لبورش و اودي وسيات و سكودا والبوجاتي الأسطورة التي قلبت موازين قوانين الطبيعة

و بالمنسبة أنا بحب العربية الصغيرة زي البروتن واللانسر أنا والدتي عندها بروتن خليجي موديل 1999 وجامدة ماشالله في الموتور وتكيف بس الخامات الداخلية وحشة نسبيا
لكم جزيل الشكر وفائق الاحترام

قديم 16-04-2010, 05:00 AM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute

شكرا لكل من شارك فى الموضوع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله