العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 11-06-2010, 12:21 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

وأنا ها أدلكم على واحد كهربائى ممتاز والله وأنا بأترك له العربية وأقول له المطلوب وهو ينفذه بمنتهى الأمانه ،
اسمه أمين القصراوى وعنوانه شارع أدمون فيرمون ( الواصل من ميدان مسجد على بن أبى طالب وحتى ميدان العيون ) بسموحه وهو راجل أمين ( اسم على مسمى ) وتليفونه : 0127889896
ولو اتعطلت عربيتك فى أى مكان يأتى إليك أو يرسل أحد الفنيين التابعين له، ولديه خبرة فى جميع ماركات السيارات القديم منها والجديد
tفعلا انا عارفه و كل الكلام ده فعلا انا جربته انا فعلا نسيت اقول عليه
شكرا يا استاذ نبيل
و على فكرة يا هيما الموضوع ده ان شاء الله حيبقى مرجع ممتاز لرواد المنتدى ربنا يجازيك خير
قديم 12-06-2010, 12:39 PM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manchester مشاهدة المشاركة

فى الحضرة فى وش شارع السوق من ناحية الترام الاصفر ...عم محمد مدنى ( كهربائى ) ممتاز
خالد مدنى (ميكانيكى) استاذ
احمد الصعيدى ( بويجى ) معلم
الثلاثة دول اخوات بس بسم الله ما شاء الله
ده غير ان عندهم افضل سمكرى انا شوفتو بس مش اخوهم
و عندهم استاذ سروجى محترم جدا الاسطى اشرف
و و الله ده مش دعاية ولا حاجة بس شهادة لله وشكرا
يريت ارقام التليفونات لسهولة التعامل
قديم 12-06-2010, 01:00 PM

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of

الموضوع ان شاء الله حيبقى مجدد دايما مع إضافة المزيد من الاخوة الاسكندرانية ونرجو من الإدارة التثبيت لتعم الفائدة والناس دى انا مجمعها من مشاركات اخونا فى اسكندرية
وما زال البحث مستمرا على ميكانيكى
كهربائى

1) محرم بك - وليد شغال عند اخوه شارع الابعدية متفرع من شارع الرصافة ناحية قسم محرم بك عيبه مصنعياته عالية مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم
2) ميامى - ورشة فى شارع اسكندر ابراهيم بميامى أمام الاكاديمية بتاعة الشيخ طارقمعاملة تمام + قطع غيار +سكانر كمبيوتر والمصنعية معقولة جدا مشاركة negmeddin
3) فيكتوريا - ابراهيم وكان شغال في توكيل فولفو وشهرته ابراهيم فولفو مكانه ش جمال عبد الناصروانت رايح فيكتوريا بعد صنيه مستشفي جيهان علي طولخش اول شارع شمال لحد الاخر ليمين واسال عليه ركبلي فوانيس شبوره للفيرنا هي سهله بس حسيت انه فاهم وانا عنده جتله عربيات عليه مرسيدس عيونوكيا سبورتاج موديل السنه مشاركة ايمن منصور
4) سموحة - أمين القصراوى وعنوانه شارع أدمونفيرمون ( الواصل من ميدان مسجد على بن أبى طالب وحتى ميدان العيون ) بسموحهوهو راجل أمين ( اسم على مسمى ) وتليفونه : 0127889896 كهربائى ممتاز والله وأنا بأترك لهالعربية وأقول له المطلوب وهو ينفذه بمنتهى الأمانه ،ولو اتعطلت عربيتك فى أى مكان يأتى إليكأو يرسل أحد الفنيين التابعين له، ولديه خبرة فى جميع ماركات السياراتالقديم منها والجديد مشاركة اخونا الكبير نبيل عبد الرحمن

عفشجى

1) امبروزو محرم بك - عاطف (كنيته عاطف القرد) امبروزوالشارع الى فيه قهوة العسكرى قبل متحصل ترعةالمحمودية رقمه 0125037193 يمتاز بالامانة وعنده ضبط زوايا وطلباته على اد الشغل مش بيفتح شغل ويريت تقله من طرف ابراهيم بتاع الاكسل من على النت حيعملك شغل مية مية مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم

دولاب كامل من الصنيعية

فى الحضرة فى وش شارع السوق من ناحية الترام الاصفر
1) عم محمد مدنى ( كهربائى ) ممتازرقمه 0187326616
2) خالد مدنى (ميكانيكى) استاذ
3) احمد الصعيدى بويجىمعلم
مشاركة manchester صاحب العربية الفيرنا السودا ومنتظرين الاسم الحقيقى للأهمية

قطع غيار

1) شرق - فلفل شارع ابو قير قطع غيار دايو و سكودا محترم جدا و امين و اسعاره ممتازةتقريبا لما تعدى كلية هندسة ( بس و انت على الناحية التانية يعنى تبقى كليةهندسة على شمالك ) حيبقى على اليمين قبل خروب سامى ب 200 متر مشاركة احمد على 1999

كربراتير

1) محرم بك - الشيخ احمد وطبعا هو عنده حوالى 3صنيعية شغالين معاه بس كله بيبقى تحت اشرافه مكانه ورا شركة كوتاريله فى قلب سوق الغيط الصعيدى عند مسجد انصار السنةتحت كوبرى محرم بك العلوى تليفونه: 0102591396 مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم
هل من مزيد

التعديل الأخير تم بواسطة hema_hn ; 12-06-2010 الساعة 01:12 PM
قديم 12-06-2010, 01:43 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

tفعلا انا عارفه و كل الكلام ده فعلا انا جربته انا فعلا نسيت اقول عليه
شكرا يا استاذ نبيل
و على فكرة يا هيما الموضوع ده ان شاء الله حيبقى مرجع ممتاز لرواد المنتدى ربنا يجازيك خير
ربنا يخليك يا باشا احنا كلنا عيزين نستفيد وانا اولكم وعن تجربة عاطف القرد ده انا جبته من النت ولما رحتله وقلتله ان انا جايب بياناتك من على النت الراجل عمل احلى واجب وفهمته ان الكويس بيتعرف وان الوحش بيتعرف فطبعا عملى شغل مية مية
قديم 12-06-2010, 01:46 PM

الموضوع ان شاء الله حيبقى مجدد دايما مع إضافة المزيد من الاخوة الاسكندرانية ونرجو من الإدارة التثبيت لتعم الفائدة والناس دى انا مجمعها من مشاركات اخونا فى اسكندرية
وما زال البحث مستمرا على ميكانيكى
كهربائى

1) محرم بك - وليد شغال عند اخوه شارع الابعدية متفرع من شارع الرصافة ناحية قسم محرم بك عيبه مصنعياته عالية مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم
2) ميامى - ورشة فى شارع اسكندر ابراهيم بميامى أمام الاكاديمية بتاعة الشيخ طارقمعاملة تمام + قطع غيار +سكانر كمبيوتر والمصنعية معقولة جدا مشاركة negmeddin
3) فيكتوريا - ابراهيم وكان شغال في توكيل فولفو وشهرته ابراهيم فولفو مكانه ش جمال عبد الناصروانت رايح فيكتوريا بعد صنيه مستشفي جيهان علي طولخش اول شارع شمال لحد الاخر ليمين واسال عليه ركبلي فوانيس شبوره للفيرنا هي سهله بس حسيت انه فاهم وانا عنده جتله عربيات عليه مرسيدس عيونوكيا سبورتاج موديل السنه مشاركة ايمن منصور
4) سموحة - أمين القصراوى وعنوانه شارع أدمونفيرمون ( الواصل من ميدان مسجد على بن أبى طالب وحتى ميدان العيون ) بسموحهوهو راجل أمين ( اسم على مسمى ) وتليفونه : 0127889896 كهربائى ممتاز والله وأنا بأترك لهالعربية وأقول له المطلوب وهو ينفذه بمنتهى الأمانه ،ولو اتعطلت عربيتك فى أى مكان يأتى إليكأو يرسل أحد الفنيين التابعين له، ولديه خبرة فى جميع ماركات السياراتالقديم منها والجديد مشاركة اخونا الكبير نبيل عبد الرحمن

عفشجى

1) امبروزو محرم بك - عاطف (كنيته عاطف القرد) امبروزوالشارع الى فيه قهوة العسكرى قبل متحصل ترعةالمحمودية رقمه 0125037193 يمتاز بالامانة وعنده ضبط زوايا وطلباته على اد الشغل مش بيفتح شغل ويريت تقله من طرف ابراهيم بتاع الاكسل من على النت حيعملك شغل مية مية مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم

دولاب كامل من الصنيعية

فى الحضرة فى وش شارع السوق من ناحية الترام الاصفر
1) عم محمد مدنى ( كهربائى ) ممتازرقمه 0187326616
2) خالد مدنى (ميكانيكى) استاذ
3) احمد الصعيدى بويجىمعلم
مشاركة manchester صاحب العربية الفيرنا السودا ومنتظرين الاسم الحقيقى للأهمية

قطع غيار

1) شرق - فلفل شارع ابو قير قطع غيار دايو و سكودا محترم جدا و امين و اسعاره ممتازةتقريبا لما تعدى كلية هندسة ( بس و انت على الناحية التانية يعنى تبقى كليةهندسة على شمالك ) حيبقى على اليمين قبل خروب سامى ب 200 متر مشاركة احمد على 1999

كربراتير

1) محرم بك - الشيخ احمد وطبعا هو عنده حوالى 3صنيعية شغالين معاه بس كله بيبقى تحت اشرافه مكانه ورا شركة كوتاريله فى قلب سوق الغيط الصعيدى عند مسجد انصار السنةتحت كوبرى محرم بك العلوى تليفونه: 0102591396 مشاركة العبد لله hema_hn ابراهيم
هل من مزيد

اضطريت اكرر المشاركة عشان الى يفتح على اخر صفحة يلاقى المشاركة دى