العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 14-10-2012, 02:30 AM
احمد صبرى احمد صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط طموح احب الناس ومعرفه الناس كنوز
التخصص العملى: فاحص فنى سيارات
هواياتي: صيد السمك والقيادة

احمد صبرى is on a distinguished road
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

كهربائ سيارات بل دخيله ممتاز وانت جاى من العجمى على اليمين بعد شارع الجيش بيفهم فى السيارات الحديثه والتكيف رقم الموبيل بتاعه 01224115120 اسمه ابو ريان وهو كان فى توكيل كبير وعندة ضمير فى الشغل هو وابنه جرب وشوف
قديم 15-10-2012, 06:54 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

السلام عليكم اشكرك بارك لله فيكم اخى الفاضل صدقنى اخى كما زكرت فى موضعاتى السابقة مفيش حاجة اسمة اقف على ايدة هو لو عوز يشتغللك حيشتغللك وانتا واقف دة بتبقة ضمير وانسان بيخاف ربنا وانسان اخر لا يعرف معنى الامانة زى للى روحتلة فى الدخيلة يا اخى دة الاسطى محمد مطلعلى المسامير معجنة دقق علية با اجنة يا راجل يبقة دة يفقة شى فى الميكانيكا المرش مربوط على مسمار العجل سايب البيضات سايبة العجل بيحدف انا بقة ربنا اكرمنى براجل اسطى الصراحة انا كنت فاقد الامل فى العربية والميكانيكية وجالى عقدة وقولت انا خلاص حرمى العربية هيا ونصيبة ولله شهادة لله الاسطى محمد استاز ميكانيكى بروفيسير راجل دة للى يتقال ايدة تتلف فى حرير وبيفهم فى الحديث والقديم ومصنعيتة كويسة اوى ومعقولة وابن حلال وجدع اوى نادر الصراحة لمة تلاقى واحد زية يمكن عشان انا اتظلمت وما بازى حد واتحط علية ربنا عطرللك الرجل دة عملى الدربوكس للى كان فية للغز وعملى الشرح وظبطلى العجل العربية دلوقتى تمام الحمد لله انا نصيحة اى حد عند مشكلة ومش الاقى ميكانيكى كويس محمد بروفسيير انا كنت ميت بجد وراجل دة بعد ربنا حيالى العربية بس تستحملوة شوية عشان هو واقف لوحدة وما عندهوش صنايعية غيرة عشان ابقة ما نستش حاجة نمرتة 01220427886 للى محتاجة الاسطى محمد يتصل بية وانا اروح معاة
قديم 18-10-2012, 06:39 PM
isma3el sayed isma3el sayed غير متواجد حالياً

isma3el sayed is on a distinguished road

جماعة ممكن تقولولى لشترى موتور 1600 مايفك منين و فين اركبه
قديم 18-10-2012, 09:13 PM
Mody Elmasry Mody Elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية تجارة جامعة الاسكندرية
هواياتي: عاشق للسيارات

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all

عاوز اعرف افضل معرض سيارات مستعملة ف الاسكندرية و تكون سياراتة نضيفة مش متبهدلة و شكرا
قديم 21-10-2012, 01:54 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

لازم تلف على كل المعارض وتتفرج وتنقى ، ماهو مافيش معرض بيختار العربيات اللى بيعرضها ، وربنا يوفقك فى الإختيار

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية