العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل تعتقد أن الحكم العسكري لأي دولة هو في الغالب قرين التخلف بكل مشتملاته ؟؟
نعم ـ حكم العسكر هو قرين التخلف والتجربة أكدت ذلك في الغالب 6 66.67%
لآ ـ حكم العسكر ليس قرين التخلف بل هو كباقي طرق الحكم قد يكون ناجح وقد يكون متخلف 3 33.33%
المصوتون: 9. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-05-2015, 05:08 PM
t&n t&n غير متواجد حالياً

t&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rought&n is a jewel in the rough
افتراضي رد: *ـ ( الحكم العسكري والتخلف ) وجهان لعملة واحدة (حكم العسكر = التخلف) هل هذا صحيح ؟ ما رأيك ؟ ـ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_m_sh_a مشاهدة المشاركة

إنت كده تمام قوي قوي قوي ..خليك بقى على اللي إنت فيه ده وخليك مركز فيه قوي خليك مركز قوي في إن :
أي حد بيطالب بحريه يبقى إخوان
أي حد بيطالب بحياه كريمة يبقى إخوان
أي حد يقول البلد بتتسرق يبقى إخوان
أي حد يتكلم عن مشاريع الفناكيش إبتداء من المليون وحده مرورا بقناة السويس إنتهاء بالمترو المعلق يبقى إخوان
أي حد يتكلم عن تقارير دولية عن إنتهاكات داخل السجون يبقى إخوان
أي حد يطالب بأي حاجه تحقق لنا جزء من آدميتنا يبقى إخوان
أي حد يقول حراااااااااااااااام ..يعني إيه مفيش علاوة السنه دي على المرتبات ورغم كده الأسعار هتولع ..يبقى إخوان
أي حد بيتكلم عن إن سينا out of control مع إن الشيتلاند فضى الشريط الحدودي عشان يكاوم الإرهاب ...يبقى إخوان
والسيناوية إخوان
وأيات عرابي إخوان
وأوباما إخوان
وأنا إخوان
وأي حد يتكلم عن الشيتلاند إخوان
والشيتلاند نفسه أيام مرسي كان إخوان ..ده حتى مراته كان منتقبه وبنته حافظه القرآن

أنا في المشاركه بتاعتي مجبتش سيرة الإخوان ..بس لإن السوفت وير بتاعك مفيهوش غير كلمتين محطوطين وبينهم سهمين مضادتين والكلمتين هما عسكر وإخوان ..يبقى إنت مش هتعرف غير إن أي حد يتكلم عن اللي أنا قولته فوق ده يبقى إخوان ..إنت غنيمه للعسكر والله ..بجد فعلا ..لما يكون السوفت وير بتاعك ثابت كده ومتبرمج كويس يبقى إنت وأمثالك كنز للعسكر ..بالمناسبه الغير مقنعه بالنسبة ليك ....أنا مش إخوان!!!! ..وعلى فكره ..@*&^#@&%$*&@$ الإخوان ..أنا مش عايز أشتم وأسب للإخوان وده عشان قوانين المنتدى ..بس خلبك مركز قوي وإوعى تسرح ..اللي يعارض الشيتلاند يبقى إيه؟؟؟ ..يبقى إخوان علطلول ..إنت حافظها كده ..ومعندكش غير كده ..ومتنساش بقى تحط كام صوره لمرسي متركبه وهو لابس بدلة رقص وراسه على جسم كلب وشوية الحركات بتاعة الفيس بوك دي ...ما هو ده تمام أي مؤيد للشيتلاند عايز يثبت لنفسه إنه صح ..يثبت لنفسه إزاي ؟؟؟...إنه يقنع نفسه إن اللي قدامه إخوان ..مع إن أنا مجتبش كلمة إخوان في مشاركتي السابقه خالص خالص..ولا دافعت عنهم ..ده أنا هاجمت الإعلام اللي بيردد كلام ملوش أي أساس من الصحه ..زي كده قائد الأسطول السادس الأمريكي اللي إتأسر وزي كل مشاريع الفنكوش اللي الإعلام بيرددها ..وزي برضه سد النهضه اللي كان طالع بمنظرين ..مره أيام مرسي كان وحححححححححححش ..ومرة تانيه أيام الشيتلاند ..بقى جميل ومشروع حلو ..إثبت مكانك ..هنا عنوانك ..في بلد العسكر ..هتموت أحلامك..والعالم كله بيتقدم ...وإنت هنا لسه بتحارب الإرهاب وبتهتف للشيتلاند ...
نفس الرد برده ونفس الفصيل
شوف انت كام مره قولت انك مش اخوان علما باني مطلبتش منك ده ولا يخصني
وانت اللي رديت لما انا جبت سيره رابعه قصه الكفاح المليانه نكاح

وريحتك في الاخر وحسبنت علي الظالم بس من الواضح انك بتحي الهري الكتير
وعلي فكره الشاطر وحجازي وغيره قالوا برده انهم مش اخوان اه والله تصدق ههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة t&n ; 03-05-2015 الساعة 05:47 PM
قديم 04-05-2015, 07:09 PM
الصورة الرمزية Vernawy
Vernawy Vernawy غير متواجد حالياً

Vernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to behold
افتراضي رد: *ـ ( الحكم العسكري والتخلف ) وجهان لعملة واحدة (حكم العسكر = التخلف) هل هذا صحيح ؟ ما رأيك ؟ ـ

واحدة رقاصة ضربت ظابط المطار على قفاه .. ملناش دعوه بيهم ..
الإتنين من شعب الشتلند الهاشتاج و دستور الهام بيحميهم ههههه

إذا أردت أن تعرف عند الله مقامك فانظر فيم أقامك
قديم 05-05-2015, 10:26 AM
الصورة الرمزية Vernawy

Vernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to beholdVernawy is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vernawy مشاهدة المشاركة

واحدة رقاصة ضربت ظابط المطار على قفاه .. ملناش دعوه بيهم ..
الإتنين من شعب الشتلند الهاشتاج و دستور الهام بيحميهم ههههه

الظابط مقدرش يتحلى بضبط النفس و حرق 37 بنى ادم فى عربيه الترحيلات عشان هتفوا يسقط حكم العسكر بس ربنا هداه وقدر يمسك نفسه لما الرقاصه قالتلته هقلعلك ملط واقفلكوا المطار
هههههه وتن يعنى حوتن . . حكم العسكر كحك بسكر . . ( خنازيريات )

قديم 07-05-2015, 03:52 AM
الصورة الرمزية Vernawy

قديم 11-05-2015, 03:02 PM
الصورة الرمزية Vernawy

الذل و العار للخونة الفجار .

ههههههههه

الكلمات الدليلية
مصر, army ruling, egypt, حكم العسكر