العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 17-06-2010, 08:57 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: - رحلة العودة - مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال بس المرة دى من مصر للكويت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Brave Heart مشاهدة المشاركة

ايه الحلاوه دى يا باشا
بصراحه الواحد حاسس انه كان مسافر معاك
يا باشا ربنا يخليك .. كلك ذو ق
و ليا الشرف يا باشا لو تحب تسافر معايا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 17-06-2010, 10:37 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: - رحلة العودة - مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال بس المرة دى من مصر للكويت

الله عليك يا ابو كمال والله انا حاسس اني انا اللي مسافر كان نفسي في شوية صور تاني لاني بحب اوي القصص اللي ممزوجة بالصور والله انتا بسم الله ما شاء الله عليك ده انا اطول طريق خدته بالعربية كان طريق الاسكندرية وكنت هيست علي موصلت ربنا يديك الصحه بس المفروض بعد كدا تاجر واحد يركب معاك العربية تبدلوا انتوا الاتنين مع بعض انا لو مكانك كان جالي البواسير من كتر القاعدة والسواقة ربنا يقويك والف حمدلله علي سلامتك وسلامة اسرتك الكريمة وربنا يوفقك ويسترها عليك وياريت تبقي تخدني معاك المره الجاية تكون لوحدك كدا واطلع وراك بالفيرنا بس هتلاقيني نمت معاك من اول 100 كيلو في الطريق هههههههههههههههههههههه حبيبي والله يا ابو كمال ومنتظرين رجوعك ارض الوطن بسلام الاسبوع الجي انا بعده يوم يوم وساعه ساعه ربنا يجيبك بالسلامه ان شاء الله علشان لازم تكون معانا في المقابلة الجاية ان شاء الله عالله مشوفكش انتا حر
قديم 17-06-2010, 10:53 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله عليك يا ابو كمال والله انا حاسس اني انا اللي مسافر كان نفسي في شوية صور تاني لاني بحب اوي القصص اللي ممزوجة بالصور والله انتا بسم الله ما شاء الله عليك ده انا اطول طريق خدته بالعربية كان طريق الاسكندرية وكنت هيست علي موصلت ربنا يديك الصحه بس المفروض بعد كدا تاجر واحد يركب معاك العربية تبدلوا انتوا الاتنين مع بعض انا لو مكانك كان جالي البواسير من كتر القاعدة والسواقة ربنا يقويك والف حمدلله علي سلامتك وسلامة اسرتك الكريمة وربنا يوفقك ويسترها عليك وياريت تبقي تخدني معاك المره الجاية تكون لوحدك كدا واطلع وراك بالفيرنا بس هتلاقيني نمت معاك من اول 100 كيلو في الطريق هههههههههههههههههههههه حبيبي والله يا ابو كمال ومنتظرين رجوعك ارض الوطن بسلام الاسبوع الجي انا بعده يوم يوم وساعه ساعه ربنا يجيبك بالسلامه ان شاء الله علشان لازم تكون معانا في المقابلة الجاية ان شاء الله عالله مشوفكش انتا حر
يا باشا ربنا يكرمك يا رب
الصور كتير بس انا مش عاوز الموضوع يبقى تقيل و الصفحة بتتحمل .. كفاية الكلام الكتير اللى الناس مش هتستحمل تقرأه لأخره و عموما يا سيدى فى المقابلة ان شاء الله هجيبلكم الصور الجديدة بتاعت 2010

و بصراحة الطريق طويييل و متعب بس عادى بقى ربك هو اللى بيسهلها و بيهونها والله .. و يا ريت كان فيه حد يبدل سواقة معايا ... كان هيبقى اريح بكتير .. بس هنعمل ايه بقى الظروف كدة .. لازم اخد العلقة كلها لوحدى ..ههههههه

و يا رب اشوفك على خير يا باشا انت و كل الاخوة الافاضل و انا طبعا اللى لن اتنازل عن المقابلة اللى مستنيها من السنة اللى فاتت

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 17-06-2010, 01:20 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

يالا عقبال الرحله الجايه و اللي بعدها و اللي بعدها
و ربنا ينور طريقك يا كيمو باشا

حـازم خـضـر

قديم 17-06-2010, 02:12 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

يا باشا ربنا يكرمك يا رب
الصور كتير بس انا مش عاوز الموضوع يبقى تقيل و الصفحة بتتحمل .. كفاية الكلام الكتير اللى الناس مش هتستحمل تقرأه لأخره و عموما يا سيدى فى المقابلة ان شاء الله هجيبلكم الصور الجديدة بتاعت 2010

و بصراحة الطريق طويييل و متعب بس عادى بقى ربك هو اللى بيسهلها و بيهونها والله .. و يا ريت كان فيه حد يبدل سواقة معايا ... كان هيبقى اريح بكتير .. بس هنعمل ايه بقى الظروف كدة .. لازم اخد العلقة كلها لوحدى ..ههههههه

و يا رب اشوفك على خير يا باشا انت و كل الاخوة الافاضل و انا طبعا اللى لن اتنازل عن المقابلة اللى مستنيها من السنة اللى فاتت
تيجي بالف سلامة ان شاء الله يا ابو كمال ومستنين تجيبلنا كبسة من عند الست اللي بتاكلك في نص الطريق ديه هاتلنا 2 طاجن معاك ونتا جي متنساش