العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > مطبخ الشيف

قديم 04-08-2011, 11:21 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طريقة عمل الهريسه علي مصر موتورز

والنبى تقولنا طريقة عمل البريانى ازاى ياشيف كورسير
قديم 04-08-2011, 11:45 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

طيب ايه رايكم ان مفيش الذ من هريسه الصعيدي في دسوق الفرع الرئيسي وليه فرع في اسكندريه .... الحلواني ده اخصائي في الحلويات الشرقيه بس رااائع...

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 04-08-2011, 11:51 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

مشكوووووووور على الطريق بس انا بحب الهريسه الساده
قديم 05-08-2011, 12:49 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

ايه ياحج احمد مش كل من اشترى كام كيلو هريسه هيبقى احمد حسنين ... انت اشتريتها وقولت لازم تتعمل طريقتها عايز تكون المنافس ولا ايه .. بقولك انت لما كنت فى اسكندريه ماعدتيش ليه على العصافيرى تجرب الاختراع العتيق اللى عندة .. (هريسه برضو) بس مختلفه.. لو ماجربتهاش ابقى جربها ياحج بالسمنه بقى وصباح الدلع ..

هههههههههههههههههههههه

يا عم الحاج هيه ناقصه سمنه مش كفايا اللي احنا فيه ده انا بروح اسكندرية مبفكرش امشي علي رجلي بسبب الحاجات اللي تجوع طول مانتا ماشي

وبعدين صحبك اضحك عليه للصبح وطلع في محل اسمه احمد حسين واحمد حسن وواخدين نفس الديكور بتاع احمد حسنين شوفت بقا المنافسه وصلت لفين بينافسوا حتي علي الاسم
قديم 05-08-2011, 12:54 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

والنبى تقولنا طريقة عمل البريانى ازاى ياشيف كورسير

يا عم سالم في كذا برياني عايز انهي برياني فيها باللحمه ولا الفراخ ولاعلي الطريقة الهندية ولا ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

طيب ايه رايكم ان مفيش الذ من هريسه الصعيدي في دسوق الفرع الرئيسي وليه فرع في اسكندريه .... الحلواني ده اخصائي في الحلويات الشرقيه بس رااائع...

دورت عليه في العجمي وملقتهوش يا دوك لما اروح تاني هبقي اخطفك معايا نحمل نص نقل هريسة ونرد تاني ههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

مشكوووووووور على الطريق بس انا بحب الهريسه الساده

يا محمد باشا ولا يهمك نعملهالك من غير المكسرات خالص