العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > السيارات التجارية > ميكروباص

ميكروباص عالم الميكروباص و عفاريت الأسفلت

قديم 13-03-2010, 09:55 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الي الاخ حازم

يا جماعة انا سألت على على الفول أوبشن السقف العالى الصبح كان سعره 214900 جنيه

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 14-03-2010, 02:53 PM
الصورة الرمزية hazem fahim
hazem fahim hazem fahim غير متواجد حالياً

hazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nice
افتراضي رد: اختفاء وغلو الهايس

والله كلامك مالوش حل وعي وفكر وخبره ربنا يبارك فيك هو دا الكلام الموزون بس هل فعلا السعر ممكن ينزل ولا الجعان بيحلم بسوق العيش علي كل حال مرورك وكلمتك مكسب كبير وقلب مليان خير وياريت لو سمعت اي اخبار عن التيوتا واسعاره تعرفنا وجزاك الله كل خير اعظم كلمه في الوجود
قديم 14-03-2010, 03:03 PM

hazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nice

الله يبارك فيك يا احمد بس في منه عادي 14 و15 راكب الفول اوبشن غاللي علي في المرحله دي لاني لسه جايب نمر ب مبلغ كبير يعني السيوله جفت شويه وانا ما بحبش القسط بحب اشتري كاش الحكمه ان الانسان يمشي علي كد الي معاه فلو في عندك اي فكره عن ال14 وال15 عادي ومكيف اسعارهم ايه يبقي جزاك الله خير مع ان مرورك لوحده مكسب لان الي بيسعي عشان يساعد الناس ما لوش جزاء الا الجنه جزاك الله كل خير بارك الله فيك وجعل يومك هذا من اسعد الايام
قديم 14-03-2010, 05:00 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

مشكور يا حازم على الكلام الجميل دة
أنا سألت على 15 وقالى السعر اللى هو 214900 وتقريبا مفيش تسليم اليومين دول لانه كان شاحح دة اللى فهمت من الراجل وانا بكلمه فى التليفون والله أنا كنت حاسس انه عايز يضربنى عمال يكلمنى بسرعة وعايز يقفل السكة رغم ان المكالمة تقريبا 55 ثانية

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 14-03-2010, 05:35 PM

الله يبارك فيك يا مسلم هو بجميع المقايس وعن تجربيه ما فيش حاجه اسمها علي قد فلوسي الا للضروره القصوي بمعني اني شوفت الصيني عمل ايه في النا س هو مسكن للالم مش علاج وبعد كده بتزيد الالام والاوجاع وربنا يسترها معانا جميعا الله يبارك فيك يا مسلم وياريت لو فيه اخبار كويسه عن الاسعار ولو تعرف وكيل محترم بالفعل واخر الاسعار ايه ربنا يسترك فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض وجزاك الله خيرا وانا اسف جدا ليك يا احمد اني عرضتك لموقف زي ده انا اسف ليك مره تانيه هو فعلا كان شاحح معني كده انه بدء ينزل السوق ايه رايكم با جماعه انتظر شويه عشان السعر ولا ايه رايكم وجزاكم الله خيرا

التعديل الأخير تم بواسطة hazem fahim ; 14-03-2010 الساعة 05:41 PM