العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 01-07-2012, 07:45 AM
cars admire
Guest

حصرى رد: تصادم بين جيلى ck وبيتلز (شهادة حق فى العربيات الصينى)

Hisham.Elgazzar, screamseko

:C HUBBY~36:
قديم 27-01-2013, 07:33 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تصادم بين جيلى ck وبيتلز (شهادة حق فى العربيات الصينى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيمن الروبي مشاهدة المشاركة

علي فكره الخبطه جايه في اضعف حته في الباب في منتصف الباب يعني مش مقياس علشان تحكم علي متانه الصيني غير ان الخبطه جايه في العربيه الصيني في مقدمة الرفرف ودي من الاماكن المحمله والناشفه ومع ذلك الاكصدام وقع
انا رأيي المتواضع وقد يحتمل الخطأ ان ده مش مقياس ابدا الباب لو خبطته في نصه بركبتك هيطبق
لو عاوز تحكم صح
تكون الخبطه كالاتي مقدمة رفرف البيتلز مع مقدمة رفرف الصيني وتخيل وشوف بقي ساعتها الصيني هتبقي عامله ازاي والصدر هيحصله ايه
ربنا يستر علي عربياتنا كلها
بدل مجبلوكو الوحش يخوف الاتنين البيتلز والصيني

اهو تحت

100 100
:clapW1 5:
قديم 21-05-2013, 07:55 PM
حماده هاني حماده هاني غير متواجد حالياً

حماده هاني will become famous soon enough

بس يا أستاذ هشام متحكمش على العربية من غير ما نشوف العربية ازاى اتخبتط وأنا سعات بشوف عربيات المانى جديد وقديم وبتمقا عملى حوادث فظيعه وحضرتك متحكمش على العربية من غير متعرف التفاصيل
قديم 15-07-2013, 05:21 AM
GINERAL GINERAL غير متواجد حالياً

GINERAL has a spectacular aura aboutGINERAL has a spectacular aura about

لا الموضوع مش كدا يا باشا .. طبة الباب بتاعت العربية طرية وراها عمود صلب واحد وسهل التني.
التانية جي في سلاح الرفر واللاكصدام يعني عضم الوش وعشان كدا متصبش اوي ..كل حادثة ليها طريقة تفسيرها . اختبار تصادم وش في وش .
انا لسا عامل حادثة بألنتر 2011 . مقابل فيرنا الحادثة عبارة عن السن الشمال امامي عندي السن الشمال امامي عند الفيرنا " طريق رايح جي والسن فالسن " تعالة شوف العربيتين الفيرنا رفرواكصدام وفنوس والكبوت نطر لفوق متلمسش !!
الانترا بالصلة علي الحبيب ...كبوت ورفر واكصدام وصدر و انطرة بطرية ريداتير سربنتينة .. 13 الف مصاريف . والفيرنا 900 جنية !!
والله نفس المكان هنا هوة هنا بالملي .
الحمد لله