العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو كليو Clio

رينو كليو Clio The Renault Clio is a supermini car produced by the French automobile manufacturer Renault. Originally launched in 1990, it is currently in its third generation. The Clio has seen substantial critical and commercial success, being consistently one of Europe's top-selling cars since its launch,[1] and it is largely credited with restoring Renault's reputation and stature after a difficult second half of the 1980s. Symbol of its success and its longevity, the Clio is the only car to have been elected European Car of the Year twice, in 1991 and in 2006.

قديم 04-10-2010, 01:56 AM
bedo15 bedo15 غير متواجد حالياً

bedo15 is on a distinguished road
افتراضي استفار بسيط لملاك الكليو موديل 2003-2002

ياجماعه ممكن استفار بسيط لملاك الكليو موديل 2003-2002
انا عجبانى العربيه وبدور على كذه عربيه بصراحه ودى منهم
فا رياريت رايكم فيها وسعرها اخره كام يعنى وايه اهم عيوبها
واى معلومه عند حضراتكم ممكن تفدونى بيها اتفضلوا
قديم 04-10-2010, 02:52 AM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باشوات

أولا و قبل كل شئ أنا مش من ملاك الكليو بس أنا سألت عن سعر موديل 2005 وكان تقريبا من 45000 الى 55000 حسب الحالة و العداد و العربية متورها ممتاز بس يعيبها إنها ضيقة شوية ..... بس معرفش بقى موديل 2002 - 2003 ده أخباره أيه

أستنى ردود ملاك السيارة أكيد هيفيدوك أكتر منى

That is My Renault

قديم 04-10-2010, 12:27 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bedo15 مشاهدة المشاركة

العربيه ممتازه من ناحيه الثبات والقدره بالنسبه لموتور 1200 وده الموتور بتاع موديل 2002 ولا اول 2003 عيبها ضيق الكنبه الخلفيه بس برضه الشنطه واسعه جدا
قطع الغيار متوفره واسعارها عاديه
خد بالك انك تعتبر تنكها 3 ارباع فقط ومتقلش عن الربع فيها لانه بتكرار فضيان التانك الطلمبه بتتعب وهتضطر تغير قلبها وده تمنه حوالى 250 جنيه بس متقلقش الموضوع ده بيحصل بعد 1000 مره ولا حاجه بس انت برضه خليك فى الامان لانك متعرفش اللى بيبيعلك ده كان بيتعامل ازاى
وبالنسبه لموديل 2002 و2003 ال1200 بتعمل فى حدود ال38 مثلا او 40 لو حالتها محترمه وربنا يوفقك

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 05-10-2010, 12:02 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bedo15 مشاهدة المشاركة

طيب ما تفكر يا باشا في اللوجان وقولي رأيك

أطيب تحية

قديم 12-12-2010, 11:43 PM
macgiver macgiver غير متواجد حالياً

macgiver is on a distinguished road
افتراضي رد: استفار بسيط لملاك الكليو موديل 2003-2002