العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 07-01-2012, 08:43 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: ارجو الرد والاهتمام من السادة الاعضاء

متشكر جدا على الرد والاهتمام ...... انا بتكلم عن الباندا العادية وليست الكروس ... وفعلا لازم الواحد يحافظ على الحاجة ويقدر النعمة اللى معاه انا بس عاوز سؤال لو انا جبتها لاغراض مشاوير داخل القاهرة هل الباندا هتسد انا شايف انها كويسة وامكانيتها كويسة والحاجة مهما كانت وحافظت عليها هتعمر معاك
قديم 08-01-2012, 02:45 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

متشكر جدا على الرد والاهتمام ...... انا بتكلم عن الباندا العادية وليست الكروس ... وفعلا لازم الواحد يحافظ على الحاجة ويقدر النعمة اللى معاه انا بس عاوز سؤال لو انا جبتها لاغراض مشاوير داخل القاهرة هل الباندا هتسد انا شايف انها كويسة وامكانيتها كويسة والحاجة مهما كانت وحافظت عليها هتعمر معاك
طيب تمام يبقي انصحك ومن خلال بحثي فقط علي النت انصحك انك تحاول تجيب موديل قبل 2012 لان فيها امكانيات مش نازلة في موديل 2012 مثل الوسائد الهوائية وفرامل abs وخلافة
وربنا يكرمك ان شاء الله
قديم 08-01-2012, 03:56 PM

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

هحاول كده .... بس انا سألت كذا واحد معاه العربية وشكر فيها اوى وقالوا كمان ان جيلى بصفة عامة من السيارات الصينية الكويسة وانا بصراحة شايف كده ومتشكر للنصيحة الغالية
قديم 08-01-2012, 03:57 PM

وياريت لو فى اعضاء جربوا السيارة ومعاهم من فترة يقولوا انطباعهم اية عن السيارة
قديم 09-01-2012, 03:03 AM
الصورة الرمزية zoomaonly
zoomaonly zoomaonly غير متواجد حالياً

zoomaonly will become famous soon enoughzoomaonly will become famous soon enough

انا يا باشا معايا الباندا من حوالى سنتينوبسافر بيها بصراحه ما شفتش اى حاجه من الاستاذ بيقول عليها والعربيه الحمد الله كويسه جدا معايا لا نى الحمد الله محافظ عليها وبعمل ل الصيانه فى المعاد واى استفسار انا تحت امر حضرتك