العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 01-05-2011, 01:33 AM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عايز أي برنامج موبايل يكشف الرادار أو أي جهاز كشف رادار

طيب اسمه ايه و بكام دولار .. و هل في مشاكل في المطار ؟

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 01-05-2011, 09:29 AM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R مشاهدة المشاركة

طيب اسمه ايه و بكام دولار .. و هل في مشاكل في المطار ؟
الجهاز اسمه فالنتين ون Valentine 1
وبيعمل حوالي 400 دولار من الشركة
وطبعا لازم تخبيه ا وتشيله من العلبه و انت داخل بيه المطار

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏
قديم 02-05-2011, 04:10 AM
الصورة الرمزية b A d R

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light

حلو اوي اوي اوي .. ميرسي يا ريس

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 12-05-2011, 10:25 PM
الصورة الرمزية b A d R

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mybaby20000 مشاهدة المشاركة

بتشكروه على اية انا عايز افهم هو اى هجاس او فتاى يهجس او يفتى يبقى تصدقوا انتو مخكم فيه بارومة اية الهبل اللى بيتقال دة عود كبريت وعصابة والله اللى يعيش ياما يشوف صحيح اصحاب العقول فى راحة

أولا أنا نقلت حاجه عن تجربه واشتغلت معايا رغم انها غريبه فعلا

ثانيا سخريتك مني و وصفك ليا بالهجاس و الفتاي و سخريتك من الناس و وصفك ليهم إن مخهم فيه بارومه و وصفت كلامي بعدها إنه أهبل .. أنا دلوقتي لو طولت لساني عليك و فولتلك كلام يجرحك هيبقي الحق معايا و هيفضل الغلط راكبك .. فإهدي يا حبيبي علشان دا منتدي محترم و هنا كلنا اخوات و محدش بيسخر من حد حتي لو الحد دا قال كلام غلط .. إنتا فاهم ؟

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 27-09-2011, 11:35 PM
الصورة الرمزية samer001
samer001 samer001 غير متواجد حالياً
من انا؟: سامر
التخصص العملى: مستشار قانوني وباعمل ماجستير
هواياتي: الكمبيوتر-السفر-العربيات-

samer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to beholdsamer001 is a splendid one to behold
Smile رد: عايز أي برنامج موبايل يكشف الرادار أو أي جهاز كشف رادار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R مشاهدة المشاركة

أولا أنا نقلت حاجه عن تجربه واشتغلت معايا رغم انها غريبه فعلا

ثانيا سخريتك مني و وصفك ليا بالهجاس و الفتاي و سخريتك من الناس و وصفك ليهم إن مخهم فيه بارومه و وصفت كلامي بعدها إنه أهبل .. أنا دلوقتي لو طولت لساني عليك و فولتلك كلام يجرحك هيبقي الحق معايا و هيفضل الغلط راكبك .. فإهدي يا حبيبي علشان دا منتدي محترم و هنا كلنا اخوات و محدش بيسخر من حد حتي لو الحد دا قال كلام غلط .. إنتا فاهم ؟
يا جماعه الموضوع مش مستاهل الزعل من بعض .. وإذا كان فيه عضو زودها حبتين .. ممكن تكون فلتت منه بس .. وعامة كل واحد بيحكي تجربه شخصية بتكون على مسئوليته .. ولو صدقت وجربت وفشلت انته حر ..وفعلا احنا كلنا اخوات والمنتدى ده مشهور ان كل اللي فيه بيحبوا بعض ومفيش عدوات ولا مشاكل بين أعضائه ..فعذراً للجميع وخلي قلبك كبير يا b A d R

samer00x@yahoo.com