العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 09-05-2010, 12:31 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فضيحة اللوح المعدنية الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
والله يا جماعة انا شايف ان المشكلة فعلا لو الترتيب الطبيعى لحروف النمرة يدل على شىء انما بقى حكاية انى اشوفها بالعكس فدى مشكلة شعب مش مشكلة حكومة
ما هو مش كل واحد فاضى يعد بقى يرتب الحروف بمزاجة
كل حاجة ليها طبيعتها العربية من اليمين للشمال لية بقى نشوفة بالعكس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولو الشعب المصرى شعب محترم فى الاساس معتقدش انة ممكن يعلق على حاجة زى كدة
وربنا يستر علينا كلنا
تصدق أنت راجل محترم فعلا مش هاقول غير شعب فاضى لأن الأمور دى مش بالمزاج يا أستاذ يا محترم أنت وهو

النمرة بتعبر على حاجة معينة مش جاية كده سفلئة لكن شعب فعلا فاضى وبعدين أى مبوظة شكل العربية ولا الكلام الفاضى ده مش أحسن من النمر المكسرة اللى بنشوفها

قديم 17-06-2010, 04:19 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

اخر اللوحة غريبة ظهرت مؤخراً

في الاسكندرية
س س س 6666
قديم 17-06-2010, 04:35 PM
الصورة الرمزية mohamednageh
mohamednageh mohamednageh غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد ناجح
التخصص العملى: صاحب مكتب رحلات

mohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to all

حسبنا الله ونعم الوكيل قوم اذا سرق فيهم الشريف تركوة واذا سرق فيهم الضعيف اقامو علية الحد
وهي دي مصر دلوقتي

ميسرها تروق وتحلي
قديم 17-06-2010, 04:39 PM

mohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to all

انا من راي ان لو حد اخد لوحة عليها اهانة يروح يرفع دعو قضائية ضد الداخلية والمرور ويطلب تعويض ولما يكسب كام مليون واحد التعويضات الحكومة اكيد هتشوف مين كان صاحب الفكرة وتعلقة علشان مفيش ولا واحد باشا من البشوات بياخد لوح زي بقيت الشعب

ميسرها تروق وتحلي
قديم 17-06-2010, 04:45 PM

رد: فضيحة اللوح المعدنية الجديدة

وبعدين في كارثة تاني وانا شفتها بنفسي مع واحد خبطتة عربية.
لواللوحة مكتوبة بالعربي مثلا زي (ه ف أ) بغض النظر عن الاهانة الا انك هتلاقي النمرة دي بالانجليزي مش هي النمرة لانها هتبقي معكوسة فا لو انت اخدت اللارقام والحروف بالانجليزي هتبقي غير لما تخدها بالعربي.
بالاضافة ان في نمر عربي بس.
كمان في شبة و تكرار النمر بين الملاكي والنقل والاجرة
واللوان النمر الرمادي والبيضة مش ممكن تكون واضحة بليل
يعني هتلاقي نفسك واخد (-!-) يعني نمرة غلط
وابقي قابلني

ميسرها تروق وتحلي

التعديل الأخير تم بواسطة mohamednageh ; 17-06-2010 الساعة 04:53 PM سبب آخر: اضافة